بستن

فروغی در شب‌های قرآنی ستاره‌آبی

هفت برکه: جواد فروغی، قاری بین‌المللی قرآن و پژوهشگر قرآنی به دعوت باشگاه فرهنگی- ورزشی ستاره آبی گراش، به مدت ده شب، در مدرسه سیدالشهدا(ع) برنامه‌‌های قرانی اجرا می‌کند.

به گزارش هفت برکه جواد فروغی برای پنجمین سال در ماه رمضان برای اجرای برنامه‌های قرآنی و تفسیر قرآن در گراش حضور دارد. فروغی از چهره‌های قرآنی دهه شصت است که اکنون در دهه پنجم زندگی خود در حوزه قرائت، تدبر و تفسیر قرآن فعال است.

فروغی سال ۹۶ برای اجرای چندین برنامه قرآنی به گراش آمد و بعد از آن به استثنا سال‌های کرونا در رمضان سال‌های ۹۷، ۹۸، ۱۴۰۱ به دعوت  باشگاه فرهنگی- ورزشی ستاره آبی در دهه‌ی اول ماه مبارک رمضان برای اجرای برنامه‌های قرآنی در گراش حضور داشت.

علی حسین‌شیری، مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی ستاره آبی گراش می‌گوید:«سال ۱۴۰۲، پنجمین سالی است که سلسه جلسات تدبر در قرآن کریم با سخنرانی و تلاوت مبلغ بین‌المللی دکتر جواد فروغی، به دعوت باشگاه برگزار می‌شود. این در حالی است که او برای حضور و اجرای در این برنامه هیچ هزینه‌ای از ما دریافت نکرده و ما تنها هزینه‌ی بلیط رفت و برگشت او را پرداخت کرده‎‌ایم.»

او در رابطه با هدف از برگزاری این برنامه از طریق باشگاه ورزشی ستاره آبی و دلیل همکاری فروغی با این باشگاه می‌گوید: «هدف ما تقویت روحیه‌ی معنوی در بین بازیکنان و ورزشکاران است. تا بازیکنان هم در بعد معنوی و هم در بعد ورزشی رشد کنند. و از طرفی آقای فروغی به دلیل این که باشگاه ستاره آبی تنها باشگاهی است که در سطح کشور اقدام به برگزاری کلاس ورزشی و قرآنی کرده است امسال هم به دعوت ما  صورت رایگان سلسه جلسات قرآنی را با کمک اشعار شاعران ایران زمین، مولوی، حافظ و سعدی برگزار کرد.»

حسین‌شیری در ادامه گفت:«این برنامه از سیزدهم ماه رمضان در مدرسه‌ی سیدالشهدا(ع) آغاز شد و تا شب ۲۳ رمضان ادامه دارد. استقبال مردم از این برنامه خوب بود. البته مسٰولین شهر گراش هیچ استقبالی از این برنامه نشان ندادند هر چند شهردار شهر لار و مسئولین ناحیه سپاه لار برای حضور در این برنامه به ما سرزدند.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top