بستن

راهپیمایی روز قدس گراش: از حسینیه ابوالفضل(ع) تا حسینیه اعظم

هفت‌برکه: مسیر راهپیمایی روز قدس سال ۱۴۰۲ با کمی تغییر از حسینیه ابوالفضل(ع) در خیابان بسیج تا حسینیه اعظم خواهد بود. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش یکشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲، همزمان با شورای اداری، نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گراش با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور حجت اسلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش، محمود طاهرزاده فرماندار گراش، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای هماهنگی، تشکل‌های مردمی و فرهنگی و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر گراش جمعه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از جلو حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) به طرف خیابان امام خمینی(ره) شروع و در ادامه به سمت حسینیه اعظم میعادگاه نماز جمعه خاتمه خواهد یافت.

سخنران مراسم روز قدس حجت السلام و المسلمین دکتر حائری پور خواهد بود و پس از آن قعطنامه سراسری قرائت خواهد شد.

حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گراش در این جلسه روز قدس را نمایانگر قدرت نرم جمهوری اسلامی در برابر استکبار و زورگویان عالم دانست و گفت: همه باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی این روز جهانی پای کار باشیم.

وی با اشاره به حمایت های نظام اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، گفت: رژیم صهیونیستی پیش از انقلاب اسلامی در حال پیشروی در منطقه و سرزمین های اشغالی بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس از پیشروی این رژیم جنایتکار جلوگیری شد.

امام جمعه گراش با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته چشمگیرتر از سال‌های دیگر بود، تصریح کرد: اعلام روز جهانی قدس توسط امام‌ خمینی(ره) پشتوانه عقلی، شرعی، عرفی و امنیتی دارد و ایشان با این نامگذاری توجه مسلمانان را به فلسطین و اشغالگری صهیونیست‌ها جلب کردند و امروز شاهد حضور مسلمانان در مراسم راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان هستیم.

وی تصریح کرد: همانگونه که مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و کم نظیر خود در راهپیمایی شرکت کردند قطعا در روز قدس نیز شاهد حضور گسترده آنان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود

فرماندار گراش در این نشست، راهپیمایی‌ روز قدس را از رویدادهای مهم دانست که باید هر سال پرشورتر و پرصلابت برگزار شود و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس هرساله با حضور گسترده روزه‌داران این شهرستان برگزار می‌شود اما امسال به دلیل همنوایی با مظلومان و نمازگزارانی که به تازگی در مسجدالاقصی مورد هجمه اشغالگران رژیم جعلی و اشغالگر قدس قرار گرفتند، باشکوه‌تر و گسترده‌تر برگزار می‌شود.

محمود طاهرزاده افزود: راهپیمایی روز قدس امسال با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود و قطعا نقش امت اسلام و همبستگی آنها و برگزاری راهپیمایی نقش اصلی در شکست توطئه‌های استکبار و غاصبان صهیونیستی دارد .

وی خاطر نشان ساخت: تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص رسانه‌ها و تشکل های مردمی و فرهنگی باید برای ترغیب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وارد میدان شوند و از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

فرماندار گراش افزود: بدون تردید راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در ایران اسلامی و شهرستان گراش پیام رسایی برای این رژیم کودک کش خواهد داشت.

طاهرزاده از مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان گراش خواست تا همچون گذشته با خلق حماسه ای دیگر ضمن اظهار همراهی و همدردی با ملت فلسطین، جنایات رژیم موقت و غاصب اسرائیل را محکوم کنند.

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. امام جمعه محترم گراش سید بزرگوار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوبیت ندارد که چنین جایگاهی در گراش اینقدر بی خبر از اوضاع فلسطین و تحرکات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل در چهل سال گذشته باشد. سید جان مگر بی خبر هستی که نصف بیشتر مردان گراشی در کشورهای جنوبی خلیج فارس کار و زندگی دارند و می دانند که بین این دو پسر عموهای دشمن خونی هم شده، دارد چه می گذرد. بعد از انقلاب و تظاهرات روز قدس کجا جلو پیش روی این رزیم غاصب گرفته شده؟ طبق فرمایش شما کجا ؟. در این چهل و اندی سال که ما هر ساله روزهای قدس هر چه با شکوه تر بر گذار می کردیم و پیشینیان شما هم در تظاهرات روز قدس امام و جلو دار بودند . این رژیم جهلی و غده بد خیم سرطانی روز بروز در حال پیشروی و گسترش بوده و نتوانسته ایم جلو رشدش را بگیریم.
    –قبل از انقلاب هیچ کشوری عربی با این رزیم غاصب صلح نکرده بود و در جهان فقط کشورهای غربی و کمونیستی آن روزگار و دو کشور افریقایی او را به رسمیت شناخته بودند. اما امروز تقریبا همه کشورهای عربی اسراییل را به رسمیت شناخته اند و اکثریتی از آنها هم رابطه سیاسی و اقتصادی با آن دارند و باقیمانده هم زیر تا زیر رابطه دارند ولی علنی نکرده اند. روز چهار پرواز بین دبی و اسراییل بر قرار شده و روزانه حدود ۱۲۰۰ توریست اسراییلی به دبی می آیند. جالب اینکه با آن کلاه کرست مانندشان از مغازه گراشیها که فروشند اشیاء توریست پسند هستند خرید هم می کنند. این خودم از گراشیهای که در دبی کار می کنند شنیده ام
    — قبل از انقلاب آسمان هیچ کشور عربی برای پرواز هواپیما اسراییلی باز نبود.امروز آسمان تمامی کشورهای عربی برای پرواز هواپیما ها اسراییلی باز و گشوده است حتی عربستان ال سعود که قرار است با ما بزودی شیرینی بخورد.-
    — به غیر از کشورهای عربی که این رزیم غاصب را به رسمیت شناخته اند اکثر کشورهای مسلمان نیز با این کشور رابطه دارند از اندونیزی در شرق بگیر تا ترکیه، آذربایجان،ازبکستان و چندتا دیگر کشور مسلمان غیر عرب ترکمنستان هم گفتگو برای گشایش سفارتش شروع کرده همچنین امروز اسراییل توانسته با اکثر کشورهای دنیا رابطه سیاسی و اقتصادی داشته باشد
    –قبل از انقلاب با فشار اعراب و کشورهای بزرگ طرح دوکشور برای دوملت در سرزمینهای قبل از جنگ شش روزه توافق شده بود و رئیس آن وقت فلسطین با شارون نخست وزیر معدوم اسراییل معاهده صلح امضا کرده بودند. بعد از انقلاب همه توافقها روی هوا رفت و اسراییل بسیاری از سرزمین های فلسطین را گرفت و شهرک سازی کرد و توانست دولت فلسطین را محدود و محدود تر کند و غزه را هم در معاصره نگهدارد.-یعنی به سر زمین اسراییل اضافه شد
    — امروز هم با حزب الله لبنان و حسن نصرالله برای استخراج میدان گازی مشترک در مدیترانه اتفاق نامه امضاء کرده اند و کار فنی استخراج شروع شده است.
    امام جمعه محترم تمامی این اطلاعات در جراید و رسانه های ایران به کرّات آمده است ولی در لای سطور .حال خودت قضاوت کن طرف پیشروی کرده یا پس روی هر شما بفرمایید ما لبیک می گوییم

  2. آقای لغزیان که خود را همه چیز فهم معرفی می کند و جز لغزخوانی کار دیگر بلد نیست ولی در باره همه چیز نظر می دهد .
    جهت اطلاع جنابتان، اسرائیل با حمایت آمریکا و انگلیس و …برنامه داشت که از نیل تا فرات را تصرف کند ولی به برکت انقلاب اسلامی نه تنها در اجرای این هدف شکست خورده بلکه قدرت مقابله با نوار غزه یک وجبی را هم ندارد، فضاحت جنگ ۳۳ روزه جنوب لبنان که فراموش نکرده ای جناب لغزیان. اسرائیل امروزه نه تنها فدرت مانور در لبنان و سوریه (که قبلا همه کاره بود) ندارد بلکه در داخل با بحران شدیدی روبروست . لابد چشم شما هم مثل برخی از …تظاهرات صدها هزار نفری اسرائیلی ها را نمی بیند . همین کشورهای عربی پخمه فهمیده اند که راهی جز فاصله گرفتن از آمریکا و اسرائیل و نزدیک شدن به ایران را ندارند ولی گویا امثال شما قادر به فهم آن نیستندو در جهل مرکب خود غرق شده اند

  3. شرع وند محمدی، شما از کجا اطلاع دارید که جناب لغزیان کاری دیگر بلد نیست، از کمیته امداد و دیگر بنگاه های خیریه که کمک نمی گیرد، فرقش با تو و امثال تو این است که ثانیه ای از وقت تلف نمی کند یا در حال کار و پول در آوردن است یا خوب و یا دقت مطالعه کردن +بعضی وقتها ورزش، استعداد عالی و حافظه قوی و هوشی سرشار هم خدا داده. خوب هرکسی اینگونه باشد معلومات عمومیش خوب و بالاست و براحتی می تواند در خیلی جاها حرفی داشته باشد. برای خستگی از کار هم این کامنت ها می نویسد شهروندان زیادی از گراش خوششان می آید شرع وندهای اندکی مثل شما نه، زیرا یا گرفتار تبلیغات هستید و یا نون و معاشتان در این نوع بودنتان است.
    –تظاهرات صدها هزار نفری اسراییلی چه ربطی دارد به فلسطینیان و یا ما، اداره کشورشان به روش دمکراسی غربی است و مردمش هم هوشیار هر سیاست مداری بخواهد بامبول بازی در آورد بر علیه اش تطاهرات می کنن نه کسی دادگاهی کردن ونه کسی زندان . نخست وزیر تند رو و پدر سوخته هم از خواسته هایش عقب نشست. برو اگر سوادش داری کوگل فارسی، عربی انگلیسی سرچ کن تا بهتر متوجه بشی تلفن همراه من اپلیکشن ترجمه دارد و کارم ساده کرده تو هم اگر بخواهی اطلاعات عمومیت بالا برود همین کار کن
    –جنگ ۳۳ روز هم حسابی لبنان کوبید و هزینه بازسازی خانه ها و ساختمانهای خراب شده روی دست ما افتاد. ولی یک سانت مرز اسراییل و لبنان عوض نشد. اصلا این دوکشور دعوی مرزی و سرزمینی ندارند . حالا هم قرار گاز از میدان مشترک استخراج کنند.
    — نیل که دستش بود، در جنگ شش روزه تصرف کرده بود قبل از انقلاب پس داد با صحرای سینا و با مصر صلح کرد و تمام شد. این قصه قبل از انقلاب اسلامی است.
    –می توانی به سایت بانک جهانی بروی با همان روشی که گفتم تورم در اسراییل کجا تورم اقتصادی ما کجا، قدرت پول نحسشان کجا تومان صلی علی ما کجا
    — این رزیم غاصب کشته مرده حماس و موشکهایش است. زیرا در این چهل سال به بهانه موشک حماس کلی زمینهای خوب فلسطین گرفته و شهرک سازی کرده و توانسته از زیرا بار تمام قرار دادهای که با اعراب و فلسطین برای بر قراری دوکشور بسته بود در برود. البته حماس هم دنبال منفعت خودش است تا پول بیشتری از ما بگیرد. عربها که به این حماس کمک نمی کنند هزینه اش روی دوش ما مانده.
    فکر کنم کافی باشد. جهت اطلاع شما این کامنت برایم ۱۳ دقیقه و سی ثانیه وقت گرفته.

  4. خدا وکیلی حال جناب لغزیان رو خریدارم
    فارغ ز اوضاع حقیقی (نه واقعی) جهان، در فضای ابری که رفته داخلش نشسته مدام مشغول گزافه گویی و اطناب هست! ما شاءالله. عجب حوصله ای! اینجور حوصله ها رو قبلا در افرادی سراغ داشتم که از یکسری نعمت های خدادادی بیرونی مدد میگرفتن و بعد از شارژ شدن، بدون خستگی و ملال پیوسته از دهن و فک مبارک کار میکشیدن. البته این کار بیشتر مخصوص مردها و طایفه ذکور بود ولی از آنجا که لغزیان دل و جرات این رو نداره که به اسم و فامیل واقعی خودش اظهار نظر کنه و بشدت از مسئله آزادی پس از بیان واهمه داره بعید میدونم ایشون یک مرررد باشه!

  5. گریشنا لطفاً از درج مطالبی که در حمایت از رژیم صهیونسیتی است خصوصا کامنت های شخصی با نام مستعار لغزیان جدا خودداری کنید.درج این مطلب خصوصا در آستانه روز جهانی قدس خیانت به آرمان کشور فلسطین و باعث تأسف است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top