بستن

تعطیل شد؛ نمایندگی اوقاف و امور خیریه اوز

گریشنا: عبدالعزیزخضری، درسایت هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز خبر از تعطیلی اوقاف اوز داد. وی نوشته است:

طبق دعوت کتبی قبلی و برای شرکت در جلسه شورای فرهنگی  در سالن بخشداری اوز و در تاریخ ۲۲/۱/۹۲ به محل موعود رهسپار بودم که دم در بخشداری با آقای ابوالفضل شریفی رییس اوقاف اوز روبرو شدم و ایشان با تعجب گفتند مگر خبر نداری که جلسه لغو شده،پس از اظهار بی اطلاعی وی افزود همین دیروز یکدفعه متوجه شده که سامانه اوقاف اوز از برنامه های اوقاف در سیستم رایانه حذف شد و پس از پیگیری از مراجع سازمانی جواب یافته که دفتر اوقاف و امور خیریه اوز دیگر وجود ندارد ووظایفش در اداره اوقاف شهرستان ادغام می گردد.این ها صحبت های ناراحت کننده آقای ابوالفضل شریفی بود که خودش هم بشدت ابراز تاسف و نگرانی می کرد.

 

وی افزود تعجب آور است دفتری پس از حدود۳۰ سال قدمت تعطیل شود وی گفت با آقای محمد حسن آتش فراز بخشدار برای بررسی موضوع صحبت نموده است.

گفتنی است دفتر اوقاف و امور خیریه اوز از سال حدود۱۳۶۳زیزنظراداره اوقاف شهرستان لارستان و از سال ۱۳۷۱زیر نظر اداره کل اوقاف استان فارس فعالیت داشته است.


مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

2 نظر

  1. این سزای کسانی است که به طمع شهرستان شدن به جعفر پور رای دادند و الآن باید شاهد تعطیلی اداره ای باشند که ۳۰ سال سابقه دارد. خدا به گراش رحم کند که عاقبت این همکاری با جعفر پور چه خواهد شد؟

  2. اولا برای شهرستان شدن رو نماینده نمیشه حساب کنی و کسی هم حساب نکرد که به جعفرپور رای دادند.این درخواست مستقیما با رییس جمهور مطرح شده. دوم مگه گراشیها به جعفرپور رای دادن که باید تقاص همکاری با اونو بپردازن.سوم اینکه چرا این مسائل رو بهم ربط دادین؟.جعفرپور که تعطیل نکرده که ما بهش سرکوفت بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top