بستن

نونهال ۹ ساله گراشی روی سکوی سوم تنیس روی میز کشور

هفت برکه: محمد مهدی سبزواری، سومین عضو خانواده سبزواری در نخستین حضور در مسابقات کشوری در لرستان، روی سکوی سوم نونهالان کشور ایستاد.

به گزارش هفت‌برکه پنج‌شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور با حضور ۶۴ راکت به دست در ۱۶ جدول دوره‌ای و با حضور ٣٢ ورزشکار به صورت جدول حذفی در شهر خرم آباد برگزار شد.

محمد مهدی سبزواری، با پیروزی بر رقبای خود در این مسابقات مقام سوم کشوری را به دست آورد. او همراه با ۱۶ نفر برتر در این رقابت‌ها به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافت.

محمدحسن و علیرضا سبزواری که پیش از او در رشته‌ی تنیس روی میز صاحب مقام بودند، برادرهای محمد مهدی هستند و همین موضوع باعث شد که او که حالا ۹ ساله است از ۳ سالگی  تمرینات خود را در این رشته با مربی‌گری عبدالهادی موغلی آغاز کند.

اختتامیه این مسابقات با حضور فرشید کوکبى ریاست کمیته استعدادیابی فدراسیون، على پورمحک دبیر کمیته استعدادیابی، محسن اسدبیگى رئیس هیبت تنیس روی میز استان لرستان، محمد محمد‌زاده دبیر هیئت استان و جمعی کثیری از پیشکسوتان برگزار شد و به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا شد.

سرداوری مسابقات را بهزاد مرندی داور بین المللی کشور برعهده داشت و رامین میرزایی که او نیز داور بین المللی است به عنوان کمک سرداور در این مسابقات حاضر بودند. مدیر مسابقات نیز غلامعباس ترابی، دیگر داور بین المللی کشور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top