هفت برکه: کمانداران گراشی در مسابقات آزاد تیرانداری با کمان قهرمانی استان بوشهر، شرکت کردند. فاطمه محمدی و حمید رضا محمدی در دو رشته کامپوند و ریکرو به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

ter kaman4

به گزارش روابط عمومی هیات تیرانداری با کمان شهرستان گراش: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱، مسابقات آزاد تیراندازی با کمان قهرمانی استان بوشهر به میزبانی هیأت تیراندازی با کمان شهرستان جم، در محل سایت اختصاصی شهرک پردیس جم برگزار شد.

حامد امانتی، هدی دبستان، امین امانتی،غزل فتاحی،فاطمه محمدی و حمیدرضا محمدی،شش کمانداری بودند که در این دوره از مسابقات حضور داشتند. این مسابقات که در سه سطح نونهال(مسافت ۵ متر)، آماتوری(مسافت ۱۰ متر) و حرفه‌ای (مسافت ۳۰ متر)  برگزار شد ۹۲ نفر از کمانداران شهر‌های جم، بوشهر، دیّر، کنگان، کازرون، گراش، داراب، جهرم، شیراز با هم رقابت کردند.

در بخش مسابقه‌ی میکس در دو رشته کامپوند و ریکرو دو کماندار گراشی صاحب مقام شدند، فاطمه محمدی در میکس ریکرو و حمیدرضا محمدی در میکس کامپوند به ترتیب موفق شدند مقام دوم و سوم را به دست آورند. در بخش تیمی میکس ریکرو نیز فاطمه محمدی  با همراهی حسین قربانی مقام دوم را کسب کرد. و در بخش تیمی میکس کامپوند هم حمید رضا محمدی با همراهی مریم علی‌آبادی مقام سوم را از آن خود کردند.

ابتدا کمانداران نونهال و سپس کمانداران آماتور و پس از آن کمانداران حرفه‌ای توانایی خود را در این مسابقان محک زدند. با انجام یک کوالی تیراندازی توسط کمانداران حرفه‌ای و مشخص شدن رکوردها، تیم‌ها از طریق معدل‌گیری امتیازات مشخص شدند و پس از آن مسابقات تیمی آغاز شد.

در سطح نونهالان؛ رادین اسدی، پرهام صیادی، محمد حسین شنبدی و سید امیر حسین صحافی‌پور به ترتیب مقام اول تا چهارم را به دست آوردند. در سطح آماتور: پرنیان رضایی اول شد، سارا محسنی به مقام دوم رسید و عطیه قربانی مقام سوم را از آن خود کرد. در بخش تیمی؛ فاطمه باهوش،حسین قربانی، مهدی عباسی مقام اول تیمی، مریم خادمی، علی محمد دهقانی، محمد مهدی ناظمی مقام دوم تیمی و شاهد اسدی، احمد شفیعی، حسین بهادر مقام سوم تیمی را به دست آوردند.

در بخش میکس ریکرو؛ مقام اول به تیم ایکس با حضور ترنم بهمنش و عارف افشار‌پور رسید و مقام دوم را تیم آتش با حضور حسین قربانی و فاطمه محمدی به دست آورد. تیم پرسپولیس با حضور مجتبی آزادبخت و زهرا دهقان نیز به مقام سوم رسید.

در بخش میکس کامپوند؛ تیم هدف با حضور محمد علی نوروزی و مریم خادمی اول شد. تیم پارادوکس با حضور علیرضا غفاری و راتا حجتی دوم شد. و تیم الماس با حضور حمیدرضا محمدی مریم علی‌آبادی مقام سوم را به دست آورد.