بستن

جشن جوانان رضوی در روز جوان

هفت برکه: در مراسم گردهمایی شبکه جوانان رضوی شهرستان گراش، از فعالان این شبکه تجلیل شد.

به گزارش هفت برکه:جمعه، ۱۲ اسفند گردهمایی شبکه جوانان و نوجوانان رضوی برای اولین سال به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) در سینما فرهنگ برگزار شد.

نماینگی شبکه جوانان رضوی از سال ۱۳۹۴ به عنوان زیر مجوعه موسسه جوانان آستان قدس رضوی در گراش فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر ۳۰۰ عضو فعال و ثابت در بخش برادران و خواهران دارد.

برگزاری هشت دوره همایش هشتمین آفتاب در میلاد امام رضا(ع) با شبیه سازی صحن سقاخانه امام رضا (ع)در حسینیه ابوالفضل(ع) گراش، تشکیل گروه سرود راویان آفتاب از سال ۱۳۹۷ با ۷۰ عضو جوانان، نوجوانان و نونهالان پسر، تشکیل هیات شبکه جوانان و نوجوانان رضوی مسجد قبا با نام محفل اشک ویژه ایام شهادت امامان معصوم و محفل سرور ویژه جشن ولادت امامان در مسجد قبا، اعزام خادمین شبکه جوانان رضوی در چایخانه حضرت در حرم امام رضا(ع) در برپایی موکب در مناسبت‌های مختلف، تشکیل گروه جهادی شبکه جوانان و نوجوانان رضوی با هدف کمک به مستضعفین و نیازمندان شهر گراش مجری دعوت از خادمین حرم امام رضا (ع)، امام حسین(ع)،حضرت ابوالفضل(ع )، حضرت زینب(س)، مسجد جمکران و حضرت امیرالمؤمنین(ع) همراه با پرچم متبرک این امامان در مناسبت‌های میلاد و شهادت با اجرای برنامه در شهرهای گراش، لار، شیراز، اصفهان، مشهد و امسال نیز در شهر محمودآباد ساری از جمله فعالیت‌های شبکه جوانان و نوجوانان رضوی در گراش است.

در این مراسم، بعد از سخنرانی محمد رستم‌پور، دبیر اجرایی شبکه جوانان و نوجوانان رضوی شهرستان گراش، سمت‌های جدید اعضای شبکه جوانان رضوی اعلام شد.
بر این اساس، عبدالحسین یوسفی به عنوان مسئول هیئت شبکه جوانان و نوجوانان رضوی مسجد قبا گراش به مدت یکسال، قاسم فضلی به عنوان مسئول گروه جهادی شبکه جوانان رضوی شهرستان گراش به مدت یکسال، سید مجتبی معصومی و علی اکبر خیل تاش به عنوان مسئول اجرایی نهمین دوره از همایش هشتمین آفتاب گراش، امین مطیفی‌فرد و محمد پاکروان به عنوان مسئول مواکب و چایخانه حضرت رضا(ع) شبکه جوانان رضوی شهرستان گراش تعیین شدند.

سخنرانی حجت‌الاسلام هادی نادری، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گراش، مولود خوانی کربلایی سعید عباسی، تقدیر و تشکر از اعضای فعال شبکه جوانان رضوی شهرستان گراش در طول یک سال، تقدیر و تشکر از اعضای گروه سرود راویان آفتاب، بخش‌هایی از این برنامه بود.

در پایان از اعضای شبکه جوانان و نوجوانان رضوی شهرستان گراش در باغ نور پذیرایی شد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. جناب شاه محمدی شما هم بزار کنار از یکطرف تعطیلی نمایش از طرف دیگر تقدیر به خاطر فعالیتهای رضوی همه اینها پیام این رو به شما میده که مذهبی خشک و بدون انعطاف باشی کاری بهت ندارن و کسب و کارت هم تخته نمیکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top