بستن

نمایش کل ۴: مرگ گردن‌شکسته وارد می‌شود

هفت‌برکه: نمایشنامه‌ی مشهور «مرگ در می‌زند» نوشته‌ی وودی آلن امسال توسط دو گروه به دو فرم کاملا متفاوت در چهارمین جشنواره‌ی نمایش کل گراش به روی صحنه می‌رود: یک اجرای نسبتا وفادارانه به کارگردانی مهران امیدی از لار در روزهای اول جشنواره؛ و یک اجرای متفاوت به کارگردانی قاسم صادقی از لامرد در روزهای آخر.

مهران امیدی این نمایش طنز را به مدت ۲۵ دقیقه در شب اول جشنواره، سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در سینما فرهنگ به روی صحنه برد. اجرای دوم این نمایش نیز چهارشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۷ خواهد بود. «مرگ در می‌زند» داستان یک فرشته‌ی مرگ دست‌وپاچلفتی است که برای گرفتن جان یک نویسنده وارد آپارتمانش می‌شود، اما خیلی زود ورق برمی‌گردد.

مهران امیدی و آرمان کامیاب بازیگران این نمایش هستند. شکیبا جهانگیرنژاد منشی صحنه، آرمین خوشه‌چرخ طراح نور و صحنه، و علیرضا رحیمی‌نژاد سرپرست این گروه است.

نقد و بررسی

جلسه‌ی نقد و بررسی این نمایش نیز بعد از اجرای دوم در روز چهارشنبه با حضور نادعلی شجاعی، استاد کارگاه‌های جشنواره و همچنین عوامل نمایش برگزار شد. این جلسه به صورت زنده از صفحه‌ی اینستاگرام هفت‌برکه منتشر شد و اکنون می‌توانید آن را در این صفحه ببینید.

فیلم نمایش در آپارات و یوتیوب

فیلم این نمایش نیز در آپارات منتشر شده است و می‌توانید از اینجا ببینید. متاسفانه یوتیوب اجازه‌ی انتشار این ویدئو را به خاطر مسائل کپی‌رایت نداد.

عکس‌های محمد صادقی را از اجرای اول این نمایش ببینید.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top