بستن

جشنی برای مهندس‌ها

هفت برکه: در گرامی‌داشت روز مهندس، اعضای نظام مهندسی ساختمان گراش در سالن دبیرستان محبی گرد هم آمدند.

به گزارش هفت برکه یک‌شنبه، هفتم اسفند ماه، جشن روز مهندس با حضور محمود طاهرزاده، فرماندار گراش، مهندس ستار خورشیدی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، اعضای هیأت رئیسه و اعضای هیأت مدیره سازمان، معاونت مالی، معاونت آموزشی سازمان، مهندس مصطفی سرخی، رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی گراش، نمایندگان شهرستان‌های لار، اوز، جهرم، سرگرد سید محمد موسوی نماینده ناحیه مقاومت سپاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس سرخی، رئیس دفتر نمایندگی گراش در سخنان کوتاهی به حاضرین در این مراسم خیر مقدم و خوش‌آمد گفت. مهندس ستار خورشیدی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و دکتر بیاتی، نائب رئیس اول سازمان و همچنین محمود طاهرزاده، فرماندار گراش دیگر سخنران‌های این برنامه بودند.

اجرای موسیقی و برگزاری مسابقه، تجلیل از مهندسین با اهدای جوایز و لوح تقدیر و اختصاص هدیه برای خردسالان حاضر در مراسم از جمله برنامه‌های جشن مهندسین بود. و در نهایت در یک ضیافت شام در رستوران آبشار اندیشه از مهندسین و خانواده‌ی آن‌ها و همچنین مهمانان برنامه، پذیرایی شد.

5 نظر

  1. سلام علیکم
    مهندس سرخی لطفاً فکر سند مسکن مهر قدیم باشید.ما ده سال هست که در مسکن مهر ۷۸۲ سکونت داریم و حدوداً ۶ سال پیش همه بدهی ها را وصول کردیم ولی خبری از سند نیست.

  2. قابل توجه مسولین محترم شهرستان گراش اعم از،فرماندار رییس اداره بازرسی دادستان و شهردار و ریسس اداره مسکن وشهرسازی والله اگر موضوع را پیگیری نکنید و کسیکه این عمل غیر قانونی انجام داده است حالا چه رشوه گرفته باشد چه خودش منافعی داشته به اشد مجازات نرسانید فردای قیامت همه ساکنین مسکن مهر یقه تون خواهد گرفت اما موضوع زمینی جنب سالن الزهرا در مسکن مهر زمین تجاری و برای ساخت پاساژ تجاری از اول اختصاص داده شده است متاسفانه یک سرمایه دار محل تغیر کاربری داده است و از تجاری به مسکونی تغیر داده است و در مسکن مهر که خانواده های کم در امد زندگی میکنند این سرمایه دار کاخ درست کرده است اقای مسول امام راحل فرمودند که من یک موی کوخ نشین به صد کاخ نشین ترجیح میدم ولی شما یک موی کاخ نشین به ۸۰۰ خانواده کوخ نشین ترجیح دادید که خدا ارتون نگذره اگر شرف دارید اگر وجدان کاری دارید اگر انسانید حداقل موضوع را پیگیری کنید که چه کسی این خلاف انجام داده و ۲۰۰۰ متر زمین تجاری متعلق به ساکنین مسکن مهر به یک سرمایه دار داده است

  3. اینکه چند مهندس یه گردهمایی برگزار کنن چه ارتباطی به عامه مردم شهر و مخاطبین این رسانه داره؟!!!

  4. بنده هم از اهالی مسکن مهر هستم کاخی ساختن در وسط مرکز مسکن مهر . در کجای ایران در زمین‌های دولتی که متعلق به محرومان است اجازه می‌دهند قصر بسازند اینهمه مردم طومار ن شتن اعتراض کردند شهردار وقت میگفت من خبر ندارم فرمانداری میگفت به ما ربطی نداره فیلم برای شهروند خبرنگار اخبار استان فارس فرستاده شد پخش نکردند .امیدوارم یک مرد از بین مسولین شهر گراش چه از شورا چه از شهرداری و چه از فرمانداری پیدا بشه و پاسخگو باشند و به سوال بیش از ۸۰۰ خانوار جواب دهند که سر و کله این تاجر چطوری در مسکن مهر پیدا شد

  5. پارک وسط مسکن مهر پشت فروشگاه آفتاب سالهاست بصورت مخروبه رها شده و شهرداری اقدامی جهت بازسازی آن نمی کند.شهردار محترم لطفاً خودتان سری به آن بزنید تا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top