هفت برکه: سومین دوره مسابقات استانی هنرهای رزمی سواره، برای اولین بار در شهرستان گراش برگزار شد. 
honar razmi savare26
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان: چهارم و پنجم اسفند ماه، بیست ورزشکار، در مسابقات استانی هنرهای رزمی در سه سبک کمان‌گیری روی اسب، در ورزشگاه دکتر محبی گراش با هم رقابت کردند. طفیونی، ریاست هیئت سوارکاری استان فارس با حضور در گراش، شاهد این رقابت‌ها بود. 
مراحل تایید صلاحیت سوارکار برای حضور در مسابقه شامل چک شدن تجهیزات سوارکار،کمان،تیر و… با حضور دکتر رحمان‌نیا، دامپزشک اعزامی، هیات استان انجام شد و این رقابت‌ها با رعایت تمام اصول ایمنی و طبق قوانین مصوب شده فدراسیون‌ سوارکاری جمهوری اسلامی ایران، آغاز شد. این رقابت‌ها با هدف ارتقا سطح کیفی ورزشکاران مبتدی، برگزار شد و ورزشکاران در دو سطح تیمی و انفرادی توانایی خود را محک زدند. 
در قسمت تیمی، تیم ملت الف گراش به سرپرستی حمیدرضا محمدی مقام اول، تیم آرش شیراز به سرپرستی مهدی جوانمردی مقام دوم و تیم طلوع الف لار به سرپرستی مجتبی شهر آشوب به مقام سوم دست یافتند.
در قسمت مبتدی در بخش انفرادی احمدرضا امانتی اول شد، معصومه پورشمسی به مقام دوم رسید و پارسا نظرپور اردکانی مقام سوم را به دست آورد و در بخش آزاد، پیمان دانشمندی،سلمان زارع قشلاقی،محمد مهدی جوانمردی، به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند. 
این مسابقات را مجتبی فرهادیان‌فرد، مسئول کمیته هنرهای رزمی سواره استان فارس، مدیریت می‌کرد و اعضاء هیأت سوارکاری و باشگاه ملت گراش با او در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند. املاک قاسمی به عنوان اسپانسر، هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها را بر عهده داشت و ادره ورزش و جوانان و پیشکسوتان در این رشته حامی برگزاری این مسابقه بودند. 
پس از پایان دور اول و دوم مسابقه تمامی ورزشکاران در کنار خانواده‌های خود به صرف ناهار پرداختند. و پس از آن سومین بخش مسابقه شروع شد و نفرات برتر انتخاب شدند. پایان بخش مسابقات مراسم با شکوه اختتامیه به همراه جشن میلاد امام حسین (ع )و حضرت ابوالفضل (ع) بود که با حضور مسئولین و پیشکسوتان و خانواده‌ها از برترین‌ها، پیشکسوتان و عوامل اجرایی این مسابقات تقدیر شد.