بستن

برگزاری مسابقه بین باشگاهی ژیمناستیک هنری در ۵ رده سنی

هفت برکه: مسابقات بین باشگاهی ژیمناستیک هنری در حرکات زمینی و وسیله در سالن چند منظوره سردار شهید قاسم بهادری برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش: روز پنج‌شنبه، چهارم اسفند ماه، مسابقات بین باشگاهی ژیمناستیک هنری در دو بخش حرکات زمینی و وسیله(بارفیکس،صعود و فرود از طناب گره‌دار، ترامپولین)، زیر نظر مربیان فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، طیبه جعفریان و معصومه جعفریان برگزار شد. 
در این رقابت‌ها بیش از ۴۰ ژیمناستیک کار در رده‌های سنی ۳و۴سال، ۵و۶سال، ۷و۸سال، ۹و۱۰ سال، ۱۱و۱۲سال با هم رقابت کردند.
برگزیدگانی که به مقام اول رسیدند: زهرا حسن‌نژاد از مدرسه شوری، تمنا راجی از مدرسه قمری، فاطمه زهرا فدایی از مدرسه پاکزاد، فاطمه امینی از مدرسه فاطمیون، زهرا عمرانی‌زاده از مدرسه رهنورد، مریم جعفری از مدرسه پاکزاد، فاطمه متین از مدرسه کریمیان، روشنا راجی از مدرسه پاکزاد، مهنا محمد‌پور و الناز بامری.
برگزیدگانی که به مقام دوم رسیدند: سارا عظیمی از مدرسه قمری، زینب فخاری از مدرسه کریمیان،سارا اسلامی از مدرسه رهنورد، ثنا فیلی از مدرسه کریمیان، فاطمه حجازی از مدرسه حضرت زینب، فاطمه ملایی از مدرسه دکتر شیبانی، اسرا هفت رنگی از مدرسه مهدالرضا،  آتنا رجائیان و کیانا حسین شیری. 
برگزیدگانی که به مقام سوم رسیدند:کوثر خورشیدی از مدرسه قمری، زهرا نیک‌ورز از مدرسه آشفته، یسنا هفت رنگی از مدرسه رهنورد، مهدیه ولی شاهی از مدرسه رهنورد، زهرا رفیعی و حسنا امینیپویان. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top