بستن

تاخت سوارکاران در سالروز پیروزی انقلاب

هفت‌برکه: چهل و چهارمین دوره کورس سوارکاری فجرانه گراش در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش احمد نظامی، مسئول کمیته اجرایی مسابقه کورس، به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کورس استانی یادواره شهیدان حسن‌زاده در روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولین هیات سوارکاری استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش، خانواده شهیدان حسن‌زاده، پیشکسوتان و جمعیت زیادی از مردم، در میدان سوارکاری شهدای ده‌تن و شهید حاجی حسن‌زاده برگزار شد. در این مسابقه، ۳۰ راس اسب از استان‌های جنوبی کشور در سه رده بومی صفر امتیاز، قهرمانان و عرب به رقابت پرداختند.

در رده بومی صفر امتیاز، مقام اول را اسب افعی با سوارکاری جواد محمودنژاد از شهرستان میناب؛ مقام دوم را اسب چابک با سوارکاری محمدامین زارعی‌نژاد از شهرستان میناب؛ و مقام سوم را اسب کهیل با سوارکاری یونس ملک‌پور از شهرستان مهر روستای خالده کسب کردند.

در رده قهرمانان، مقام اول به اسب زلزله با سوارکاری محمد بذرافکن از شهرستان مهر؛ مقام دوم به اسب اژدر با سوارکاری آریا محمودی از شهرستان بستک؛ و مقام سوم به اسب رعد چاه مبارک با سوارکاری ابراهیم احمدزاده از پارسیان رسید.

در رده عرب نیز مقام اول را اسب والدرما با سوارکاری بنیامین نویدی از شهرستان اوز؛ مقام دوم را اسب پویا داراب با سوارکاری مهدی جی‌داد از شهرستان داراب؛ و مقام سوم را اسب آتش با سوارکاری احمدرضا امانتی از شهرستان گراش کسب کردند.

در پایان به مقام‌آوران حکم و جام قهرمانی قهرمانی، تندیس، مدال و وجه نقد تقدیم شد.

اعضاء کمیته اجرایی این مسابقات شامل رئیس کمیته کورس: عباس کریمی؛ دبیر هیات: فاضل آشفته؛ سر داور: فاضل آشفته؛ داوران مسیر: محمد فیروزی، امیر نظامی، عبدالملک ملکی؛ داوران خط پایان: علیمراد آذرمینا، جعفر دانشور، محمد یوسف یوسفی، مهدی شوری، عبدالرضا صادقیان، محمد احمدی، محمد محسنی، جعفر دانشور؛ سر کلانتر: غلامرضا آذرمینا؛ کلانتران: مجتبی طالبی، امیر حسین فیروزی، محمد سعید قاسمی، حسین استوار، امیر حسین فتوحی، ایمان آزاد، اسدالله یزدانی، جعفر برازش؛ دپار زن: اکبر آذربار؛ مجری: حاج علی‌اکبر فتحی؛ منشی: مهدی رضایی؛ سیستم صوتی: حسین نیساری و مجتبی نیساری؛ و گزارشگر: اسلام سقانژاد بودند.

مسئول کمیته اجرایی این مسابقات از شهردار و شورای اسلامی شهر گراش و دیگر عوامل شهرداری و آتش‌نشانی که برای این مسابقه سنگ تمام گذاشتند، و همچنین از عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان گراش تقدیر و تشکر کرد. او اظهار امیدواری کرد که این مسابقات در عید سعید فطر نیز برگزار شود.

گزارش تصویری مسلم پورشمسی را از این مسابقه ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top