بستن

جام فوتسال رافل به مرحله حساس رسید

هفت‌برکه: با پایان مسابقات مرحله اول، شش تیم‌ برتر برای رقابت در مرحله دوم گروهی جام فوتسال املاک رافل آماده می‌شوند. 

به گزارش هفت‌برکه مسابقات آزاد فوتسال به همت بنگاه املاک رافل با سرپرستی سعید انصاری و همکاری اداره ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران از اوایل بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در سالن سه هزار نفری محبی گراش استارت خورده است.

مراسم قرعه‌کشی مرحله اول این مسابقات در ابتدا بازی‌ها در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی گراش با حضور علیرضا دانشور ریاست شورای شهر، مهدی حلیمی شهردار، محسن افشار ریاست اداره ورزش و جوانان، مهندس اسماعیل بلبلی رئیس اداره صمت و آقایان پیشداد، طارمی‌زاده روسای هیات‌های فوتبال اوز و لار و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده برگزار شد.

درمراسم قرعه‌کشی از مهدی غلامی از تیم شاهین، ابوذر عباسی از تیم گراش جوان، علی دیدار از تیم اتحاد،اکبر خیلتاش از تیم ستاره آبی و احمد رضا محمودی از تیم هلال احمر پنج نفر از فعالان ورزش فوتبال و فوتسال شهرستان در رده پایه تقدیر شد.

در دور اول در گروه الف تیم‌های تجهیزات آشپزخانه موج، قیصریه لار، پا قلعه، دکوراسیون خونه ایرونی و قنادی بنفشه و در گروه ب تیم‌های امواج براک، کلات، گلنور، درمانکده سبز و مهاجرین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان مرحله اول در گروه الف دکوراسیون خانه ایرانی با اقتدار و ۱۲ امتیاز صدرنشین شد. آشپرخانه موج و پاقلعه دو تیم دیگر صعودکننده بودند. در گروه ب امواج براک با چهار برد و ۱۲ امتیاز قدرت‌نمایی کرد گلنور و درمانکده سبز دو تیم دیگر صعود کنند بودند. از چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ بهمن‌ماه تیم‌ها در مرحله دوم گروهی به مصاف هم خواهند رفت.

در دور دوم در گروه الف دکوراسیون خونه ایرونی، درمانکده سبز و پاقلعه و در گروه ب امواج براک، تجهیزات آشپزخانه موجه و گلنور حضور دارند.

مهدی کهندلی، مهدی عابدینی، ابوذر عباسی و جعفر سعیدی  برگزاری این مسابقات را بر عهده دارند. همچنین عبدالمجید افشار مسئول کمیته داوران، مهدی کهندلی، محمدعلی افشار، رسول فیوضات، محمدجواد اکبری و علی هادی‌پور اعضای کمیته انظباطی این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند.

سعید انصاری سرپرست مسابقات فوتسال جام رافل گفت: «این اولین دوره از مسابقات فوتسال جام املاک رافل است که به مناسبت دهه فجر از اوایل بهمن‌ماه با حضور ۱۰ تیم در دو گروه کار خود را آغاز کرده است، در مرحله دوم که از فردا شب شروع می‌شود بازی‌ها در دو گروه سه تیمی با هم رقابت‌ می‌کنند و چهار تیم برتر به نیمه نهایی راه می‌یابند و در نهایت بازی فینال را بین دو تیم برتر شاهد خواهیم بود.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top