بستن

قهرمانی لوکس گراش در لار

هفت‌برکه: تیم والیبال لوکس گراش مقام قهرمانی مسابقات والیبال دهه فجر یادواره شهید تسلیم لارستان را به ویترین خود افزود.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال شهرستان گراش  مسابقات والیبال دهه فجر لارستان با حضور دو تیم همراهان و لوکس از گراش و ۴ تیم راه و شهرسازی، شهید چمران، شهید مختار و دانشکده علوم پزشکی از لار برگزار شد. این ۶ تیم از اول تا ۱۹ بهمن ماه به صورت دوره‌ای در سالن شهید تسلیم لار با هم به رقابت کردند.

در پایان مسابقات تیم  کلینیک ساختمانی لوکس گراش به مقام قهرمانی رسید و دو عنوان انفرادی برترین قدرتی‌زن و جوان‌ترین بازیکن را نیز به دست آورد. تیم‌های اداره راه و شهرسازی و  شهید علی مختار در رده دوم و سوم قرار گرفتند. جام اخلاق نیز به تیم شهید علی مختار رسید. 

در مراسم پایانی از برترین‌های مسابقات نیز تقدیر شد. عنوان برترین پاسور به حسین طالبی از تیم راه و شهرسازی، برترین سرعتی زن به ساجد احراری از تیم راه و شهرسازی، برترین قدرتی زن به سعید سلیمانی راد از تیم لوکس گراش، برترین لیبرو به علیرضا زینلی از تیم شهید مختار، جوانترین بازیکن : برهان حیدری از تیم لوکس گراش، مربی برتر اخلاق به جواد چترآبگون تیم همراهان گراش و بازیکن برتر اخلاق به مجید یوسفی رسید.

تیم لوکس با ترکیب حسین فتحی، حمیدرضا یوسفی، اسحاق فروزش، محمدجواد محمدیان، سیدحسن مجلسی، حسن نظری، سیعید سلیمانی‌راد، سینا سرخی، محمدباقر کارکن، محمدحسین پورشمسی، محسن عبداللهی، علیرضا ناصری‌پور، برهان حیدری در این مسابقات حضور داشت. علی‌اکبر حیدری و عبدالله اتمام مربیان این تیم بودند.

به گفته مهدی مهرابی، رئیس هیات والیبال گراش گفت: «قرار است نیمه دوم فروردین ۱۴۰۲ جام رمضان  به صورت منطقه‌ای در گراش برگزار خواهد شد. به همین خاطر به اطلاع تمامی تیم های والیبال شهرستان می رسانیم که امادگی لازم را داشته باشند.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top