فیلم سرخ ساخته کیوان محسنی در جشنواره ملی اردیبهشت پذیرفته شده است.

پایگاه انجمن سینمای جوان بندرعباس خبر داد بنا به اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره فیلم اردی‌بهشت از میان ۴۱۳ فیلم رسیده به این دبیرخانه در مجموع تعداد ۴۵ فیلم در دو بخش ملی و استانی جواز حضور در جشنواره را کسب نمودند. هیات انتخاب جشنواره را عبدالله خداکریمی، محمد رضا رکن الدینی و علیرضا محسنی بر عهده داشتند.

در میان سی و شش فیلم بخش ملی فیلم «سرخ» ساخته کیوان محسنی نیز دیده می‌شود. این فیلم در هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه کل جایزه تماشاگران را به دست آورده بود. محمود علیپور و عباس امانی بازیگران این فیلم ده‌دقیقه‌ای هستند.

درباره اهداف  جشنواره اردیبهشت  آمده است: انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر بندرعباس با هدف گسترش سینمای فرم‌گرا(ضد قصه) وهمچنین توجه خاص به آن دسته از فیلمسازانی که به دلیل تمایل به این گونه فیلمسازی همواره مورد بی مهری جشنواره ها قرار گرفته‌اند، هشتمین جشنواره فیلم اردی بهشت را برگزار می کند.  یک اثر فرم گرا می‌تواند داستان و موضوع مشخصی داشته باشد، لیکن آنچه مهم می نماید کوتاهی زبان موضوع و قصه است یعنی عدم خلق فیلم از طریق درام و موضوع؛ تا جنبه‌های ذاتی سینما- نه آن سینمایی که وامدار سایر هنرهاست- آشکار شود.

این جشنواره، اردیبهشت امسال در بندرعباس برگزار می‌شود.

Crimson
پوستر فیلم سرخ- کیوان محسنی