بستن

انحراف از جاده، جان جوان ۲۶ساله را گرفت

هفت‌برکه: انحراف خودروی سمند در جاده‌ی لار-گراش، روبه‌روی پلیس راه قدیم، علی محسنی، جوان ۲۶ساله‌ی گراشی را به کام مرگ کشاند.

به گزارش هفت‌برکه، محمد روانشاد، یکی از اعضای پایگاه امداد بین‌جاده‌ای، گفت: «روز چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه، ساعت ۲۰ و ۱۶ دقیقه، در جاده لار به گراش، خودروی سمند مهرداد محسنی به دلیل سرعت زیاد از جاده منحرف شد. مهرداد محسنی، جوان ۲۱ساله گراشی و راننده‌ی سمند، به دلیل بستن کمربند از این حادثه جان سالم به در برد و آسیبی ندید. اما پسر عموی او علی محسنی که کمربند ایمنی خود را نبسته بود، از خودرو به بیرون پرت شد.»

به گفته‌ی روانشاد، «نجاتگران هلال‌ احمر عملیات احیا را روی او در محل حادثه انجام دادند و مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش منتقل شد، اما یک ساعت بعد، درمان او در بیمارستان بی‌نتیجه ماند و این جوان جانش را از دست داد.» مراسم خاکسپاری علی محسنی امروز پنجشنبه در گلزار شهدای گراش برگزار شد.

این حادثه یک بار دیگر یادآوری کرد که در کنار تمام مسائل ایمنی در هنگام رانندگی، بستن کمربند یکی از مهم‌ترین الزامات است.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. خدارحمتش کنه وخداوندصبری به خانواده آش بده.آخه برادرای عزیز بااین ماشینای ایران سرعت بیشتر از۱۲۰نمیشه کنترلش کرد؛توروخدایکم احتیاط وصبربیشترداشته باشید.تاهیچ مادری داغدارنشه..واقعأسخته..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top