بستن

شکست در سرمای تبریز

هفت‌برکه: جوانان هلال احمر گراش در یک بازی سخت و نفسگیر در هوای برفی تبریز، با یک گل مغلوب میزبان خود یعنی تراکتورسازی شدند.

به گزارش حسن جبرالدینی، مدیر رسانه‌ای باشگاه هلال احمر گراش، از هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان کشور تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش می‌بایست در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رفت. هلال احمری‌ها که هفته قبل با بداقبالی مقابل تیم ته جدولی  شاهین بوشهر به تساوی رضایت داده بودند، برای قرار گرفتن مجدد در کورس قهرمانی چشم به سه امتیاز بازی تبریز داشتند. اما بُعد مسافت و هوای یخبندان تبریز، همچون مسابقات قبلی هلال احمری‌ها، دغدغه‌ای بود که گریبانگیر کادر فنی و مدیریت این تیم شهرستانی و دورافتاده جنوب فارس شده بود. از سوی دیگر نماینده تبریز که حال و روز خوشی در جدول مسابقات نداشت برای بقا فقط به سه امتیاز این دیدار فکر می‌کرد.

بازی با حمله تراکتوری‌ها آغاز شد و خیلی زود به گل دست یافتند. پس از گل بازی متعادل دنبال می‌شد و تیم گراش برتری خود را بر حریف دیکته می‌کرد. آنها صاحب موقعیت‌هایی شدند ولی در ضربات پایانی دقت کافی به خرج نمی‌دادند تا بازی در نیمه اول با تک‌گل تراکتوری‌ها به پایان رسد. در نیمه دوم، هلال احمری ها به شدت به دنبال گل تساوی بودند و در سوی مقابل تبریزی ها با بازی تدافعی و اتلاف وقت سعی در حفظ نتیجه داشتند. حاصل تلاش بازیکنان توانمند هلال احمر چندین صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه تبریزی ها بود که داور به راحتی از کنار صحنه‌ها می‌گذشت و این امر اعتراض کادر فنی هلال احمر را به همراه داشت. در پایان، بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده تبریز به پایان رسید تا این تیم حدودی چشم امید به ماندن در لیگ برتر داشته باشد.

گراشی‌ها که تجربه بازی در هوای برفی و زمین پوشیده از برف را نداشتند علی رغم بازی قابل قبولی که از خود ارائه دادند متحمل شکست شدند. آنها باید این باخت خارج از خانه را به فراموشی بسپارند و آماده‌ی رویارویی مقابل تیم خوبِ ملوان انزلی در هفته چهاردهم شوند. نتایج در هفته سیزدهم طوری رقم خورد تا شاهین بوشهر که امسال یزدان خورشیدپور بازیکن گراشی را در اختیار داشت به لیگ دسته اول سقوط نماید. در هفته پایانی، تکلیف دومین تیم سقوط کننده نیز مشخص می‌شود.

غلامی، سرمربی هلال احمر، پس از پایان بازی گفت: «دیدار مهیج و سراسر استرس  را شاهد بودیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم. ما قبل از شروع بازی تمرکزمان روی دو گزینه بود که به بازیکنانمان نیز گوشزد کرده بودیم: یکی بحث سرمای هوا و بارش برف که ما اصلا عادت بازی کردن در سرمای هشت درجه زیر صفر را نداشتیم و این سردی هوا ضربه مهلکی به تیم ما وارد کرد؛ و مورد دوم که بسیار شاکی‌ام از داور و کادر پزشکی مسابقه و اورژانس که خیلی کم‌کاری می‌کردند. حتی اورژانسی که با ۲۰ دقیقه تاخیر وارد زمین شد ولی در مجموع از شرایط میزبانی نیز خیلی گله‌مندم و طبیعی است تیمی که در منطقه سقوط قرار دارد حاضر است دست به هر کاری بزند تا نتیجه دلخواه را بگیرد.»

او در مورد بازی نیز گفت: «تعداد موقعیت‌های گل ما خیلی بیشتر از تیم حریف بود که با گذشت دقایق بازی سوار بر بازی شدیم و حملات متعددی روی دروازه حریف خلق کردیم. در روزی که حق ما باخت نبود متاسفانه مغلوب میزبان شدیم و روز خوب حریف بود. این بازی تمام شد و بایستی تمرکزمان را روی بازی بعدی که با ملوان انزلی در گراش خواهد بود بگذاریم.»

برای جوانان هلال احمر گراش آرین کریمپور، مجید زمانی، علیرضا کریمیان، شهاب رضایی، حسین هوشیار، محمد علینژاد، حسین عباسی (۴۶ سید علی حسینی)، سلمان صدیقی، عبدالباسط رحمانی (۴۶ محمد زره پوش)، علی رجایی (۷۲ علی تکتاز)، حمزه اصغر پور به میدان رفتند.

گزارش تصویری این بازی را در سایت ورزش سه (اینجا) ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top