بستن

۴ نوجوان گراشی هم‌آورد قهرمانان تنیس روی میز کشور در اوز

هفت‌برکه: مسابقات قهرمانی آزاد نوجوانان پسر ایران به میزبانی اوز برگزار می‌شود. چهار نوجوان گراشی نیز در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش هفت‌برکه، مسابقات قهرمانی آزاد نوجوانان کشور از ۴ الی ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱  به میزبانی شهرستان اوز در سالن تنیس روی میز امینی اوز برگزار می‌شود.

شهرستان گراش با حضور چهار شرکت کننده بیبشترین سهمیه را در استان فارس دارد، علیرضا سبزواری، محمد عباس زوج، امیرعلی یحیایی و محمد سبحان یحیایی در این مسابقات حضور دارند.

مهدی یحیایی، رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «برای این مسابقه ۴ بازیکن از گراش حضور پیدا می‌کنند، در چند وقت اخیر تمرینات فشرده‌ای برای این چهار بازیکن در نظر گرفته شده بود که امید داریم نتیجه تلاش‌های خود را با حمایت مردم و خانواده‌ها ببینند و افتخار آفرینی داشته باشند.»

یحیایی در ادامه افزود: «عبدالهادی موغلی و حمیدرضا موغلی سرمربی تیم و مرتضی موغلی به عنوان داور تیم گراش را همراهی می‌کنند. زعفران نفیس نیز اسپانسر این مسابقات است.»

رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش با دعوت از مردم برای تشویق تیم تنیس‌روی میز شهرستان گراش گفت: «از خانواده‌ها و مردم درخواست داریم تا برای حمایت در سالن حضور پیدا کنند تا دلگرمی برای بازیکنان باشند، انتظاری از مسئولین نداریم چون تاکنون هم حضور پررنگی در حمایت از ورزش و ورزشکاران نداشته‌اند، البته تشکر می‌کنم از ریاست اداره ورزش و جوانان و رئیس شورای شهر که حامی ورزشکاران هستند. از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز درخواست داریم تا ما را همراهی کنند.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top