بستن

پلیس ۱۰ ماشین شوتی را در گراش توقیف کرد

هفت‌برکه: فرماندهی انتظامی گراش از توقیف ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ «کرامت کریمی» گفت: «قاچاق کالا با استفاده از خودروهای شوتی به صورت باندی و سازمان یافته انجام می‌شود. به همین علت طرح مبارزه با کالای قاچاق و برخورد با دارندگان خودروهای شوتی که اقدام به تغییر وضعیت خودرو خود نموده‌اند با ایجاد تور ایست و بازرسی توسط ماموران انتظامی گراش در محورهای مواصلاتی شهرستان به اجرا گذاشته شد.»

سرهنگ کریمی گفت: «این طرح از ۲۰ تا ۲۳ دی‌ماه در سطح شهرستان اجرا شد. مبارزه با کالای قاچاق از اولویت‌های پلیس است و برخورد با افرادی که اقدام به تغییر وضعیت خودرو خود و استفاده از آن برای قاچاق کالا می‌کنند، در طول سال ادامه خواهد داشت.»

فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت: «در این مرحله از اجرای طرح تعداد ۱۰ دستگاه خودرو سواری و باری شوتی توقیف و پرونده مالکین به مراجع قضایی ارسال شد.»

7 نظر

  1. چرا مردمو اذیت می کنین اینها دارن جنس میخرن و میفروشن و از نظر شرعی هم کاملا حلال هست. برای خودتون هر قانونی دوست دارین میزارین و همه باید طبق نظر شماها رفتار کنن؟

  2. حالا همشهری سعید و یا حسین اگر این مامورین و ابواب جمعی حکومت بقول شما چارتا بدبخت را له نکنند و یا مردمو اذیت نکنند شما بفرمایید باید اینها چه کار کنند که مردم فراموششان نشود که رعیت حکومت هستند. نکند خدای ناکرده انتظار دارید ……

  3. واقعا هم رعیت حکومت شدیم رفت
    آخه توی این اوضاع اقتصادی، اینا یه جنسی میخرن و جای دیگه میفروشن که چندرغاز خرجی زن و بچه رو بدن دزدی که نکردن مواد مخدر و فلان هم نیست پس چیکار کنن

  4. بهتره جناب لغزیان یه کارخونه در گراش بزنند و حسین و سعید رو استخدام کنند تا در جاده های خطرناک با ماشین کم کیفیت تردد سریع نداشته باشند!

  5. جنوب و خصوصا طرف خودمون که نه کشاورزی آنچنانی هست و نه بهره ای از نفت و گاز داریم. بهتره که منطقه آزاد بشه 🙂
    چرا جنس بره دوبی و …. بعد بیاد ایران؟ همین قاچاقچی ها اگه گمرک درستی بود و درصد کم میگرفت جنس مستقیم میاوردن ایران و برای دولت هم بهتر بود و اینها هم به طرف کار خلاف و در نهایت مواد و… نمیرفتند.
    کلا دولت و مسئولین خوششون میاد کاری کنند یا قانونی بنویسند که افراد بیشتری مجرم شناخته بشن.

  6. با لهجه نهرونی، آره کامی جون تو فرمودی و جناب لغزیان گفت چشم، گراشیهای لغز خون پیشتر می گفتن […] گناهش دومن باکر (باقر) بگیرد، آره کامی جون در آمد نفت و گاز مملکت فلانی و فلان ببرند، در آمد پتروشیمیها و پالایشگاهها را هم با سفارش رانت خاص الخاص برسد بدست بهمان ها، حالا گناه نبودن کار و کارخانه در گراش بینداز گردن باریک و یک لای قبا جناب لغزیان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top