بستن

فراخوان چهارمین جشنواره نمایش کل گراش منتشر شد

هفت‌برکه: چهارمین جشنواره نمایش کل گراش ویژه‌ی هفت شهرستان جنوب استان فارس (گراش، لارستان، اوز، خنج، جویم، لامرد و مهر) از نهم تا دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. فراخوان این جشنواره را به فرم الکترونیک از اینجا دریافت کنید و یا به این صفحه‌ی هفت‌برکه بروید.

تکمیل خبر: مهلت ثبت نام در جشنواره تا هفتم بهمن‌ماه تمدید شد.

پوستر چهارمین جشنواره نمایش کل گراش نیز امروز ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ در صحن شورای اسلامی شهر گراش رونمایی شد. ناصر دلخوش و سعید جعفری، اعضای شورای شهر؛ سجاد فتحی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش؛ محمدعلی شامحمدی، رییس انجمن نمایش و چند تن از اعضای هیات سیاستگذاری انجمن در این مراسم حضور داشتند. این جشنواره انجمن نمایش شهرستان گراش و موسسه‌ فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش با مجوز و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گراش، شورای شهر و شهرداری گراش برگزار خواهند کرد.

فتحی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، گفت: «با این که فراخوان به دلیل پیچیدگی شرایط اخذ مجوز کمی دیر منتشر می‌شود، امیدواریم با استقبال گروه‌های نمایشی همچون سال گذشته، این دوره نیز جشنواره‌ی پرباری را شاهد باشیم. البته علاوه بر نمایش‌های جدید، نمایش‌هایی که پیش از این به روی صحنه رفته‌ است نیز امکان حضور در جشنواره را دارد.»

شامحمدی، رییس انجمن نمایش گراش، نیز تغییرات این دوره از جشنواره را چنین توضیح داد: «در دوره‌ی سوم جشنواره ما میزبان چهار شهرستان بودیم، اما در این دوره از هر هفت شهرستان جنوب استان دعوت کرده‌ایم که در جشنواره حضور پیدا کنند. البته در این دوره هم جشنواره به صورت غیر رقابتی برگزار می‌شود. »

دبیرخانه‌ی چهارمین جشنواره، زمان‌بندی این دوره را به این شرح اعلام کرده است: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال متون نمایشی تا اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱؛ آخرین زمان گزینش نمایش‌ها تا اول اسفندماه‌ ۱۴۰۱، اعلام آثار راه‌یافته در تاریخ ۴ اسفندماه ۱۴۰۱؛ و زمان برگزاری جشنواره، نهم تا دوازدهم اسفند ۱۴۰۱.

دبیرخانه چهارمین جشنواره نمایش کل گراش در موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه به آدرس گراش، خیابان امام، سه‌راه درمانگاه، ساختمان جابری، طبقه زیرین دایر است. علاقه‌مندان می‌توانند با شماره ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۰ و یا ۰۹۱۶۵۰۳۳۳۳۰ (روابط عمومی انجمن نمایش گراش) و یا ایمیل gerash@gmail.com با جشنواره در تماس باشند.

دریافت فراخوان به فرمت الکترونیک

مطالعه فراخوان در صفحه جشنواره

دریافت فرم شرکت در جشنواره

 

تیزر فراخوان را در آپارات ببینید:

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top