بستن

عنوان‌های برتر لیگ فوتبال لارستان به بازیکنان گراشی رسید

هفت‌برکه: مسابقات فوتبال بزرگسالان لارستان با قهرمان منتخب عمادشهر و حضور ۲۰ بازیکنان گراشی در تیم‌های مختلف به پایان رسید. 

به گزارش هفت‌برکه مسابقات فوتبال بزرگسالان لارستان نکوداشت پیشکسوت حاج حسین صالحی روز یکشنبه هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ با تقدیر از برترین‌ها در ورزشگاه ورزشی شهید دانشیار به پایان رسید. در این مسابقات برای نخستین یک تیم خارج از شهر لار قهرمان مسابقات شد. 

در این مسابقات ۱۱ تیم به صورت دوره ای با هم به رقابت کردند که سرانجام تیم‌های منتخب عمادشهر، نبردلار و شهید چمران عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مراسم پایانی مسابقات با حضور دهقان فرماندار لارستان، طیبی رییس ورزش و جوانان لارستان، محسن افشار ریس ورزش و جوانان گراش، امام جمعه شهر خور، بخشدار عمادشهر، اعضای شورای شهر لار ، خور ، لطیفی و عمادشهر و پیشکسوتان و علاقه‌مندان برگزار شد.

بازیکنان گراشی که به عنوان بازیکن کمکی در این از مسابقات حضور داشتند عناوین برتر انفرادی را درو کردند. بهنام شیرشمسی از تیم نبرد لار با یازده گل زده آقای گل مسابقات شد. علی شیرشمسی با هفت پاس گل و شش گل زده از تیم نبردلار بهترین بازیکن شد. همچنین عبدالله درویشی از تیم نبرد لار با هشت گل خورده به عنوان بهترین دروازه بان این دوره از مسابقات مدال و جوایز خود را از مسولین دریافت کردند. 

در مجموع ۲۰ بازیکن گراشی در این دوره از مسابقات حضور داشتند. محمدرضا عبدالهی، محمد حسن نژاد، علی حسین‌زاده، ابوالفضل ملایی، مجتبی شیرشمسی برای تیم سایپا استوار به میدان رفتند. سعید ملایی برای تیم شهید چمران، بهنام و علی شیرشمسی. سعید اعتمادی و عبدالله درویشی برای تیم نبرد لار، سعید بلاغی. ابراهیم فعلی و احمد غفاری برای ۲۲بهمن، علیرضا ساکنی و محمد عظیمی برای شهید تیم علی مختار، حمیدرضا بلوری. مسعود مشکین و خلیل اسماعیلی برای نبرد بائن و امیرحسین حکیمی به عنوان بازیکن و فاضل آشفته به عنوان سرمربی برای اتحاد مهاجرین در این مسابقات حضور داشتند.

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top