بستن

یک تساوی در شمال، دو برد در خانه

هفت‌برکه: قبل از این که لیگ‌های برتر جوانان کشور و نوجوانان استان به خاطر امتحانات به تعطیلی چند هفته‌ای بخورد، تیم‌های هلال احمر در هر سه رده با ذخیره‌ی مناسبی از امتیازات، موقعیت خودشان را در جدول مسابقات تثبیت کردند. در بازی‌های هفته‌ی گذشته، تیم‌های بزرگسالان و نوجوانان که در خانه بازی می‌کردند، دو برد شیرین را کسب کردند، و تیم جوانان که به شهر شمالی بابل رفته بود، به یک تساوی ارزشمند رسید.

تساوی ارزشمند جوانان در بابل

از هفته یازدهم لیگ برتر جوانان کشور، تیم فوتبال هلال احمر می‌بایست در بابل به مصاف کیان سام می‌رفت. گراشی‌ها که با دو برد شیرین و پرگل هفته‌های قبل مقابل ذوب آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان پا به این مسابقه گذاشته بودند، برای ادامه روند رو به جلو خود و قرار گرفتن در جمع مدعیان، چشم به سه امتیاز این بازی داشتند.

در حالی که خستگی راه به خاطر بُعد مسافت در ساق بازیکنان به عینه مشاهده می‌شد، بازیکنان متعصب هلال احمر برای کسب پیروزی دست از تلاش برنمی‌داشتند و علی‌رغم برتری نسبی نسبت به حریف شمالی خود در نهایت موفق به گل‌زنی نشدند و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

هلال احمر با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و در فاصله‌ی دو امتیازی با صدر جدول در رتبه ششم قرار گرفت.

پیروزی بزرگسالان مقابل نام‌آوران شیراز

به گزارش حسن جبرالدینی، مدیر رسانه‌ای باشگاه هلال احمر گراش، از هفته دهم لیگ برتر بزرگسالان استان، تیم هلال احمر در خانه میزبان تیم نام‌آوران شیراز بود. همزمان بودن بازی بزرگسالان با تیم جوانان سبب شده بود تا در اتفاقی نادر، تیم بزرگسالان بدون استفاده از بازیکنان جوان خود پا به این مسابقه بگذارد.

گراشی‌ها از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و برتری خود را به حریف دیکته کردند. رضا سوزنده در دقیقه ۲۸ از ارسال زیبای محمدجواد آذرآیین نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای دقیق، گل اول هلال احمر را به ثمر رساند. نیمه اول با برتری هلال احمر و از دست دادن فرصت‌های متعدد گلزنی، با همان تک‌گل به پایان رسید. در نیمه دوم، این تیم هلال احمر بود که در دقیقه ۷۳ با شوت از راه دور محمدجواد آذرآیین به گل دوم دست یافت تا در نهایت بازی با نتیجه‌ی دو بر صفر به نفع نماینده‌ی گراش به پایان رسد.

هلال احمری‌ها با این برد ۱۳ امتیازی شدند و به رتبه‌ی هفتم جدول صعود کردند.

در هفته یازدهم، بزرگسالان هلال احمر می‌بایست در فراشبند به مصاف تیم ایلدروم بروند.

جشنواره‌ی گل نوجوانان در گراش

از هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان از گروه دوم، تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش میزبان تیم پدیده کازرون بود. این بازی که از هفته دوم دور برگشت به شمار می‌رفت برای گراشی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بود. تعطیلی نیم‌فصل و قرعه‌ی استراحت هلال احمر در هفته اول باعث شده بود آنها با انگیزه و آمادگی کامل پا به این مسابقه بگذارند.

گراشی‌ها همچون بازی‌های گذشته شروعی طوفانی داشتند و توسط مهاجم شش‌دانگ خود یعنی مرتضی زرع به گل دست یافتند. دقایق بعد هم قیچی برگردان تماشایی این بازیکن با اصابت به تیر افقی دروازه صحنه‌ای دیدنی برای حاضرین در ورزشگاه رقم زد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان رسد. با شروع نیمه دوم، باز هم هلال احمری‌ها سوارِ بر بازی شدند و مرتضی زرع گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. حسینعلی بیداد زننده گل سوم تیمش بود. گل‌های چهارم و پنجم هلال احمر هم توسط مرتضی زرع، مهاجم آماده این روزهای هلال احمر، به ثمر رسید تا در نهایت هلال احمر با نتیجه پر گل ۵ بر صفر مقابل پدیده کازرون به پیروزی برسد.

با این برد هلال احمر ۱۵  امتیازی شد و با یک بازی کمتر پس از پیام شیراز در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top