هفت برکه: محمود جعفری، خیر گراشی یک سالن چند منظوره مذهبی – اجتماعی به یاد پدرش حاج حسین و به نام برادرش شهید غلامعباس جعفری، ساخت.

به گزارش هفت برکه: سالن چند منظوره شهید غلامعباس جعفری در انتهای بولوار شهید بندی، در روز میلاد حضرت زینب(س) افتتاح شد. این سالن زیر نظر مسجد خدیجه کبری اداره می‌شود.

علی‌اکبر فتحی، مسئول هیات امنای مسجد خدیجه کبری می‌گوید: «این سالن در زمینی به متراژ ۳۰۰ مترمربع ساخته شده است. و دارای یک آبدارخانه، انباری و چند سرویس بهداشتی است.»

او با اشاره به هدف از ساخت این بنا گفت:«با توجه به نیاز محله به یک سالن برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از آقای جعفری تقاضا کردیم هزینه‌ی ساخت این سالن را متقبل شوند و ایشان نیز قبول زحمت کردند. قرار است از این سالن برای برگزاری کلاس قرآن، احکام، روضه‌خوانی مراسم‌های ملی و مذهبی و همچنین پذیرایی مراسم‌های کوچک استفاده شود.»

فتحی ادامه داد: «تا این جای کار خواهران بسیجی تقاضای فعالیت داده‌اند و میلاد حضرت زینب(س) و فاطمیه اول نیز از این سالن استفاده شده است.»

جعفری، خیر گراشی با بیان این که این سالن ظرف مدت دو سال و نیم ساخته شده است می‌گوید: «برای شادی روح پدرم و برادرم شهید غلامعباس جعفری درخواست اهالی این محل را برای ساخت این سالن پذیرفتم.»

salon jafari0