بستن

ساختمان آموزشی دانشکده گراش، ردیف بودجه ملی گرفت

هفت‌برکه: پس از پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، ساختمان آموزشی و کمک آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش نیز در لیست طرح‌های ملی قرار گرفت. 
 
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، طرح «تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و کمک‌ آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش» با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده به طرح‌های ملی پیوست.

پیوستن به طرح‌های ملی به معنای این است که طرح در سازمان برنامه و بودجه دارای کد ماده ۲۳ است و مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز قرار گرفته است. با این اقدام، این پروژه دارای کد مستقل بوده و جذب بودجه‌ی دولتی آسان‌تر خواهد بود.

به گفته مهندس محمدجواد یحیایی، معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی گراش، این طرح شامل دو ساختمان آموزشی نیمه‌تمام (متوقف‌شده از سال ۸۲) و فضاهای کمک آموزشی در مساحتی بیش از ۶ هزار متر مربع است.

بر اساس برآورد معاونت توسعه، برای اجرای این طرح حداقل ۶۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است که بر اساس تفاهم‌نامه با خیرین مبلغ  ١٨ میلیارد تومان توسط خیّر گراشی تامین شده بود که پیش از این خبر آن در هفت‌برکه منتشر شد. از این پس و با کددار شدن این پروژه، شاهد جذب و تزریق بودجه های دولتی خواهیم بود. 

حسین‌زاده، نماینده مردم پنج شهرستان جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی، نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان دانشکده علوم پزشکی گراش و همکاری مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه، ابراز امیدواری کرد که این طرح تکمیل و در آینده‌ی نزدیک به بهره‌برداری برسد.

در فروردین ۱۴۰۱ نیز با پیگیری‌های نماینده و مسئولان، طرح پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به طرح‌های ملی پیوسته بود. 

در حال حاضر این پروژه تنها طرح شهرستان گراش است که دارای کد ماده ۲۳ و بودجه‌ی مستقل از سازمان برنامه و بودجه است. 

 
 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top