بستن

جوانان هلال احمر پشت سد سپاهان

هفت‌برکه: جوانان هلال احمر که با پیروزی‌های اخیرشان در بازی‌های خانگی خود را به نزدیکی صدر جدول کشانده بودند، این هفته به سد محکم سپاهان خوردند. در هفته‌ی هفتم لیگ برتر جوانان کشور، امروز هلال احمر در ورزشگاه اختصاصی خود در گراش با نتیجه‌ی سه بر صفر مغلوب مهمانش سپاهان اصفهان شد تا این روند روبه‌صعود متوقف شود.

بازی دو تیم هلال احمر و سپاهان اصفهان ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ٢ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد. برای تیم سپاهان اصفهان، ابوالفضل نوروزی، رضا بختیاری و محمدعلی قره‌چه گلزنی کردند.

به گزارش حسن جبرالدینی، مدیر رسانه‌ای هلال احمر گراش، گراشی‌ها که هفته قبل سه امتیاز شیرین خارج از خانه مقابل ولایت اهواز را به اندوخته‌های خود در جدول مسابقات اضافه کرده بودند، به دنبال برد مقابل رقیب مطرح و سرشناس سپاهان اصفهان بودند. در سوی مقابل اصفهانی‌ها که امسال نتایج چندان خوبی کسب نکرده بودند برای قرار گرفتن در جمع مدعیان خواهان پیروزی در این بازی بودند.
طلایی پوشان اصفهانی خیلی زود و در دقیقه ۲۳ روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر دیدنی در غفلت مدافعان هلال احمر به گل اول دست یافتند. دقایقی بعد عبدالباسط رحمانی با ضربه کاشته دیدنی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند که گلر سپاهان در دو مرحله مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد. دروازه بان سپاهان یک بار دیگر شلیک دیدنی رحمانی با شیرجه‌ای عالی ناجی دروازه تیمش شد تا نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسد. مربیان هلال احمر در نیمه دوم دست به تعویض‌هایی زدند و بر حملات خود افزودند. آنها توپ را خیلی خوب تا پشت محوطه سپاهان پیش می‌بردند ولی ضربات نهایی را با بی‌دقتی یکی پس از دیگری از دست می‌دادند؛ هر چند مدافعان جسور و بلندبالای سپاهان روز درخشانی برای تیمشان رقم زدند و این امر باعث شد تا در یک ضد حمله سپاهانی‌ها صاحب ضربه پنالتی شوند و اختلاف را به عدد ۲ برسانند. گراشی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند بی‌مهابا حمله می‌کردند ولی حملات آنها نظم چندانی نداشت و فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. در دقایق پایانی بازیکن سپاهان با ضربه‌ای چیپ گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا شادی را برای کاروان اصفهانی به ارمغان بیاورد. در نهایت بازی با همان نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسد تا هلال احمر چشم به بازی هفته آینده مقابل دیگر رقیب اصفهانی یعنی ذوب آهن باشد.
برای تیم جوانان هلال احمر گراش در این بازی آرین کریم پور، مجید زمانی، علیرضا کریمیان، محمد رسول صدیقی، شهاب رضایی، محمد علینژاد، حسین عباسی، عبدالباسط رحمانی، علی رجایی مقدم، علی تکتاز و بهنام استوار بعنوان بازیکنان اصلی و سید علی حسینی، علی کمالی، محمد زره پوش، حمزه اصغر پور، حسین هوشیار در قالب بازیکنان تعویضی به میدان رفتند.

در نتیجه‌ی این شکست، هلال احمر به رده‌ی هشتم جدول لیگ رفت. این تیم در هفت بازی‌اش تاکنون، سه برد، دو مساوی و دو باخت داشته است و مجموع امتیازاتش ۱۱ است. البته جدول لیگ برتر جوانان طبق معمول فشرده است: تیم‌های چهارم تا هشتم جدول همه ۱۱ امتیازی هستند، و با تیم صدرنشین، ملوان بندر انزلی، تنها ۳ امتیاز فاصله دارند. 

عکس‌های هادی افشار را از این بازی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top