بستن

دورخیز برای انجمن دانشجویان تربیت‌بدنی

گریشنا: دانشجویان و دانش‌آموختگان گراشی رشته تربیت بدنی برای اولین بار دور یک میز نشستند تا در آینده بتوانند انجمنی دانشجویی داشته باشند.

این نشست دهم فروردین ۱۳۹۲ در سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی گراش برگزار شد و دانشجویان به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

علیرضا دانشور کارشناس ارشد تربیت بدنی در گرایش فیزیولوژی مدیریت جلسه را بر عهده داشت. دانشور از ضرورت استفاده هم‌زمان از تجربه و علم روز صحبت کرد و از برگزاری چنین جلساتی استقبال کرد. او همچنین نتیجه بالا بردن سطح علمی هر فرد را بالا بردن سطح ورزش شهر و کشور دانست.

پس از آن دانشجویان به خود را معرفی کردند و مدارک اخذ شده خود در مربیگری و داوری را شرح دادند. چند تن از دانشجویان از فرصت جلسه برای بیان دیدگاه‌های خود استفاده کردند.

عباس خواستار ـ فارغ‌التحصیل کارشناسی تربیت‌بدنی ـ از ضرورت ورود به مقاطع تحصیلی عالی صحبت کرد و همچنین پیشنهاد دوره‌های مربیگری و داوری ورزش‌هایی که نیاز شهر هستند را ارائه کرد.

محمد مهرابی ـ دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه سمنان ـ نیز به بیان دغدغه‌های خود پرداخت و از اصولی و علمی کردن ورزش سخن گفت. او همچنین راه‌اندازی سایت و نشریه تخصصی تربیت‌بدنی و در اختیار داشتن یک تابلو سلامت در سطح شهر را از نیاز‌های این انجمن دانست.

تعداد دانشجویان و دانش‌آموختگان گراشی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی نزدیک به ۴۰ نفر است. محمدعلی چترآذر با پایان بردن دوره کاردانی تربیت بدنی در سال ۱۳۵۹ اولین دانش‌آموخته تربیت‌بدنی در گراش است. در این جلسه از حاضرین برای گردآوری اطلاعات دانش‌آموختگان و کارشناسان ورزش دعوت شد. در برشور توزیع که می‌توانید از گریشنا دانلود (+) کنید اطلاعات گردآوری شده تاکنون منتشر شده است.

نوروز با توجه به حضور بسیاری از دانشجویان در زادگاه خود فرصا مناسبی برای گردهم آمدن دانشجویان است. پیش از این اولین نشست دانشجویان و نخبگان گراشی مقیم تهران در زمستان ۹۱ و اولین نشست سمپادی‌های گراش نیز ۷ فروردین‌ماه امسال برگزار شده بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی گراش‌جوان، کاداگ، کانون طه و باشگاه پیروزی حامیان این نشست بودند.

       

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. با سلام.کار خیلی خوبی انجام شده است.
    اما می بایست افرادی که فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی هستند و یا دانشجو تربیت بدنی می باشند در کلاس های مربیگری و داوری که هیات ها هر ساله برگزار می کنند شرکت کنند و فعالیت چشمگیری داشته باشند.

  2. با سلام خدمت آقای وفایی فرد.
    در تنیس روی میز دو کلاس داوری برگزار شده در سال ۹۱
    **********************
    هر ساله هم نام نویسی برای کلاس مربیگری و داوری در رشته های ورزشی انجام میشه اما چون افراد استقبال نمیکنن به دلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نمیشه.
    ***********************
    آقای حسن نژاد مسئول هیات فوتبال هم مجوز کلاس مربیگری درجه D آسیا رو گرفتن که کسی استقبال نکرده

  3. این کلاس داوری تنیس برای آقایون بود یا خانم‌ها؟!
    خب چه‌جوری باید مردم با خبر شن؟ باید اعلام عمومی بشه که…

    واسه کلاس درجه دی هم ثبت‌نام کردیم که این اطلاع‌رسانی هم به خاطر باشگاه گراش‌جوان بود، وگرنه فک‌کنم اینو هم با خبر نمی‌شدیم!

    1. کلاس درجه سه برای خانم ها و کلاس درجه دو برای آقایان و بانوان بود.
      امسال هم نام نویسی رو شروع کردیم که انشاالله در فصل تابستان برای آقایان برگزار کنیم.
      کلاس داوری درجه دو نیز در بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.
      کلاس مربیگری نیز اگر به حد نصاب برسد در تابستان برگزار می کنیم.
      مراجعه به هیات ها بهترین منبع می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top