بستن

دیدار نوروزی شاعران و نویسندگان لار و گراش

گریشنا: شاعران و نویسنذگان گراش و لار در فرهنگسرای مرتضوی با هم دیدار کردند.

در این  آیین نوروزی که یازدهم فروردین ماه از ساعت  ۸تا ۱۰ شب بر پا شد شاعران آخرین سروده های خود ر ا خواندند. این جلسه در فرهنگسرای مرتضوی با حضور منصور پدرام، صادق رحمانی،  دکتر نوروزی، حمید منشی، محمد خواجه پور، محمد زارع، مسعود غفوری  و عبدالرضا مفتوحی و خلیل رویینا ، فاطمه یوسفی، دکتر حوریه رحمانیان، خانم بهمنی و کرامت قائدی از شاعران لار و گراش شعر خواندند.

در پایان جلسه حمید منشی درباره حضور شاعران در جمع شاعرا ن کشوری پرسشی مطرح کرد که ماحصل گفتگو ها ی فرزاد قناعت پور و صادق رحمانی این  گونه بود: تلاش فردی برای رسیدن به قله های بالاتر، مطالعه در آثار شاعران بزرگ، تولید بیش از پیش اثر و پیگیری مصرانه در حوزه شعر  و چند رسانه ای کردن شعر می تواند در ارتقای سطح  شعریت شاعران موثر باشد.

 

 

 

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

2 نظر

  1. سلام. از قبول دعوت و حضور شاعران و نویسندگان دوست داشتنی گراش ممنونیم. شبی خوب و خاطره انگیز بود. باشد تداوم گفت و گوها و دید و بازدیدهای بیشتر اعضای این دو انجمن باسابقه منطقه.

    1. سلام آقای منشی
      به قول آقای محمدزارع شب یک شنبه، جزو شب هایی بود که آمدن بهار را اخساس کردیم. بهار دوستی ها و پیوند آن با کلمه و هنر. امید که ثمرات آن تا دیدار بعد در ذهن و زبانمان باقی بماناد. آدمی چه زود دلتنگ می شود وقتی از زیر بارش کلمات به زندگی روزمره باز می گردد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top