بستن

۱۵.۵ میلی‌متر باران بی‌توقع پاییزی

هفت‌برکه: در دومین باران پاییزی سال ۱۴۰۱، بارانسج انجمن جنوب ۱۵.۵ میلی‌متر بارندگی ثبت کرد از آغاز هفته بعد نیز هوای سرد پاییزی فرا می‌رسد.

به گزارش هفت‌برکه، چهارشنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۱ بارندگی پیش‌بینی شده بود اما میزان بارندگی بیش از حد توقع بود به نحوی که باعث آبگرفتگی خیابان امام و شکستن شاخه برخی درختان شد. هواسنج انجمن هوای جنوب ۱۵.۵ میلیمتر بارش به ثبت کرد تا مجموع بارندگی پاییزی به ۱۹ میلی‌‌متر برسد. آمار بارانسج ایستگاه خودکار هواشناسی ۲۴ ساعت بعد اعلام می‌شود. بر اساس اعلام هواشناسی فارس بارندگی ثبت شده در ایستگاه خودکار گراش ۱۲.۹ میلیمتر بود و مجموع بارندگی به ۱۵.۸ میلیمتر رسید.

هواشناسی فارس برای چهار روز آینده اخطار زرد صادر کرده است اما بارندگی پیش‌بینی شده بیشتر در مناطق شمال و مرکزی استان فارس است و احتمال بارش در جنوب فارس ناچیز است.

محمود آذرآیین، کارشناس هواشناسی گراش به هفت‌برکه گفت: «تا پایان هفته فعلا بارندگی نداریم و هوای ابری را تا پایان وقت امروز و فردا در گراش شاهد خواهیم بود. نوسان دمایی خاصی را تا پایان هفته نداریم ولی از اوایل هفته جدید کاهش دما شدت بیشتری خواهد گرفت و به سرمای اصلی پاییز خواهیم رسید.»

عکس‌های محمود ورزی و محمد صادقی از باران امروز را با هم می‌بینیم.

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top