بستن

بلندپروازی‌ جوانان هلال‌احمر در لیگ کشوری

هفت‌برکه: جوانان هلال‌احمر با برد یک تیم شیرازی دیگر، جایگاه خود را در رده‌های بالای جدول لیگ برتر جوانان تثبیت کرد و نشان داد در حال حاضر، قدرت اول فوتبال جوانان فارس است.

به گزارش هفت‌برکه، دوشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ از هفته سوم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، قرمزپوشان هلال‌احمر در برابر آبی‌پوشان خلیج فارس شیراز قرار گرفتند. هلال احمر که در هفته اول تیم ایمان سبز، دیگر مدعی شیرازی، را شکست داده بود، این بار هم با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید تا با ۷ امتیاز پس از ملوان انزلی در رده دوم جدول قرار بگیرد.

آغاز این بازی بدون حاشیه هم نبود. عدم حضور آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در محل بازی با وجود هماهنگی قبلی، باعث شد که ناظر فدراسیون دستور شروع مسابقه را صادر نکند. با هماهنگی محمد شکاری و حضور آمبولانس هلال‌احمر، سرانجام بازی با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. 

دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی داشتند تا این که در دقیقه ۲۰ نفوذ بازیکنان خلیج فارس از مرکز دفاع، دروازه‌بان هلال‌احمر را مجبور به خطای پنالتی کرد. این خطا یک کارت زرد هم برای آرین کریم‌پور دروازه‌بان هلال‌احمر به همراه داشت. امیرحسین رحمانیان پنالتی را به گل اول خلیج فارس تبدیل کرد.

بعد از دریافت گل، حملات قرمزپوشان بیشتر شد و ۱۰ دقیقه بعد در یک سانتر از راست، حسین عباسی بازیکن شماره ۷۷ با یک‌حرکت زیبای قیچی برگردان دروازه خلیج فارس را باز کرد. شادی این بازیکن هم یک کارت زرد داشت.

دو تیم که با چهار امتیاز به این بازی آمده بودند در نیمه دوم برای به دست آوردن سه امتیاز کامل تلاش می‌کردند. هلال‌احمر در نیمه دوم مزد برتری خود را گرفت و  روی اشتباه دفاع تیم خلیج فارس در دفع توپ، علیرضا تکتان گل دوم هلال‌احمر را به ثمر رساند. 

هلال‌احمر هفته آینده باید به قائم‌شهر سفر کند و برابر تیم نساجی مازندران قرار بگیرد. این بازی سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. 

مربی خلیج فارس: برد، حق هلال‌احمر بود

زندی، مربی تیم جوانان خلیج فارس، در پایان این بازی به هفت‌برکه گفت: «بچه‌های ما روز خوبی نداشتند و بچه‌های گراش خوب بازی کردند و برد حق‌شان بود. این برد را به تیم گراش تبریک می‌گویم. تنها تیمی که در این سه بازی به ما فشار آورد تیم گراش بود.»

زندی در مورد سه تیم از فارس در مسابقات امسال جوانان کشور گفت: «فوتبال شیراز و استان فارس از نظر استعدادی جزو دو استان اول کشور است. هر سه تیم‌های خوبی هستند و هر سه تیم می‌توانند جزو نیمه بالایی و حتی پنج تیم اول کشور باشند.»

ابوالحسن غلامی، مربی تیم جوانان هلال‌احمر گراش، نیز گفت: «شرایط بازی‌ها برای ما یک جنگ نابرابر است. تیم‌های دیگر از شهر چهار پنج میلیونی با یک آکادمی مجهز در بازی‌ها حضور دارند. خیرین لطف دارند اما شرایط سخت شده است و بچه‌ها هر چه در توان دارند در بازی می‌گذارند و دارند روز به روز بهتر می‌شوند. امیدواریم بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم.»

غلامی با اشاره به دو پیروزی مقابل تیم‌های شیرازی گفت: «در استان فارس با وجود شهرهای میلیون نفری، گراش حرف اول را می‌زند.»

مربی تیم هلال‌احمر در مورد تاخیر در شروع بازی گفت: «این برای ما به یک مشکل تکراری شده است. در شهرهای دیگر برای بازی‌ها نماینده، استاندار و همه مسئولین هستند ولی در اینجا برای یک اورژانس با مشکل می‌خوریم و یا زمین بازی ما سکو ندارد. اگر کمی همت مسئولین بیاید پشت سر ما، نتایج بهتری هم خواهیم گرفت. امروز اگر یک دقیقه آمبولانس با تاخیر می‌آمد با مشکل بر می‌خوردیم که آقای محمد شکاری خیلی زحمت کشید تا مشکل رفع شود.»

ابوالحسن غلامی در مورد سومین حضور در لیگ برتر کشور گفت: «ما یک برنامه سه‌ساله داشتیم. سال اول شروع خوبی داشتیم ولی در ادامه ضعف داشتیم. در سال دوم برعکس شروع ضعیفی داشتیم ولی در ادامه موفق‌تر بودیم. امسال برنامه‌ریزی و بدنسازی به نحوی بوده که در طول فصل بتوانیم تیم را حفظ کنیم و نگاه ما به بالای جدول است. البته ما در شهر کمبود بازیکن داریم. بازی در گراش برگزار نمی‌‌شود که بازیکنان را شناسایی کنیم. ما شوق می‌کنیم که بازیکن بومی داشته باشیم. اولویت ما اول بازیکن بومی بعد بازیکن از منطقه است و اگر دیگر بازیکنی پیدا نکردیم به سراغ سایر شهرها می‌رویم.»

🔻نتایج هلال‌احمر تا هفته سوم 

هفته اول : هلال‌احمر گراش ۲ – ایمان سبز شیراز ۱
هفته دوم : غفاری تاکستان ۱ – هلال‌احمر گراش ۱
هفته سوم: هلال‌احمر گراش ۲ – خلیج فارس شیراز ۱

🔴نتایج هفته سوم لیگ برتر جوانان کشور

هلال احمر گراش ۲ – خلیج فارس شیراز ۱
شاهین تابان بوشهر۰ – ایمان سبز شیراز ۱
تراکتور تبریز ۲ – مس کرمان ۱
ذوب آهن اصفهان ۲ – مقاومت کوثر تهران ۲
کیان سام بابل ۱ –  غفاری تاکستان ۱
ملوان بندر انزلی ۳ -گل گهر سیرجان ۲
سپاهان اصفهان ➖ولایت اهواز (لغو شد)
فولاد خوزستان ➖نساجی مازندران (سه‌شنبه )

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top