بستن

حسین‌زاده: مردم همواره قدردان سپاه و بسیج هستند

هفت‌برکه: در پی درگیری در شهر بیرم و شهادت دو تن از نیروهای امنیتی در این شهر، حسین حسین‌زاده نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در پیامی برای گرامی‌داشت آنان، وعده داد مردم با حضور در مراسم تشییع قدردانی خود را از سپاه و بسیج نشان خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت شهدای امنیت و مدافع انقلاب اسلامی سرگرد پاسدار «نورالدین جنگجو» و طلبه بسیجی «هادی عرفانی‌نیا» را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: دشمنان رذل و زبون که از تجمعات و فراخوان‌ها راه به جایی نبردند و با شکست سنگینی روبرو شدند، اکنون با سلاح‌ به شعارنویسی و چند اقدام سطحی روی آورده‌اند.

حسین‌زاده ادامه داد: برخی از افراد که ساده‌انگارانه تصور می‌کردند شعارنویسی‌ها کار جمعی از معترضان است، اتفاق شب گذشته در بیرم نشان داد که شعارنویسان همان اغتشاشگران اجیرشده و مجهز به سلاح هستند که وقتی از به میدان آوردن مردم و کشته‌سازی ناامید شدند، مدافعان امنیت را به شهادت رساندند.

◾️نماینده مردم جنوب فارس در مجلس تاکید کرد: دشمنان از آرامش و وحدت مثال‌زدنی مردم بزرگ و عزیز لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم به خشم آمده‌اند و به دنبال برهم زدن امنیت و وحدت منطقه هستند. بدون شک اقدام رذلی که دشمنان شب گذشته در بیرم رقم زدند، راه به جایی نخواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگ بیرم و لارستان که به تدین و وحدت زبانزد هستند، در روز تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان نشان خواهند داد که چگونه دلبسته به اسلام، آرمان‌های آن و انقلاب هستند و خود را مدیون خدمات و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی می‌دانند.

مهندس حسین‌زاده ضمن قدردانی از مجاهدت‌های پاسداران و بسیجیان به خصوص شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا گفت: این عزیزان در تمامی عرصه‌ها در صف اول خدمت قرار دارند و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون نیز خود را جان فدای ملت و ایران اسلامی کرده‌اند. شهادت مظلومانه این دو نیروی مدافع امنیت نشان داد که ادعاهای رسانه‌های ضدانقلاب که از لندن و تل‌آویو خط می‌گیرند و از سعودی‌ها پول می‌گیرند، دروغی بیش نیست‌. مردم همواره قدردان سپاه و بسیج هستند و این قدردانی را در مراسم تشییع به نمایش خواهند گذاشت.

وی در پایان از مسئولان امنیتی و قضایی خواست تا برخورد قاطع و سریع با اغتشاشگران صورت بگیرد و اجازه داده نشود امنیت ایران اسلامی بیش از این خدشه‌دار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top