بستن

جلسه توجیهی داوران با حضور رئیس کمیته داوران استان

جمعه بیستم آبان کمیته داوران گراش میزبان ولی‌اله خلیفه رئیس کمیته داوران هئیات فوتبال فارس بود. خلیفه که برای نظارت بازی تیم هلال احمر به گراش آمده بود با برنامه‌ریزی عبدالرضا حسین‌پور در جلسه‌ای توجیهی با شرکت داوران گراشی شرکت کرد. خلیفه در این نشست داوران گراش را از بهترین داوران استان توصیف کرد و گفت: سطح داوری گراش در استان بسیار بالاست و الان در لیگ برتر استان بسیاری از بازی‌ها با قضاوت گراشی‌ها انجام می‌شود. رئیس کمیته داوران استان ادامه داد: رسیدنم به درجات بالاتر برای شما کاری دست نیافتنی نیست و انشالله در آینده شاهد قضاوت شما در لیگ‌های کشور باشیم.

خلیفه در ادامه جلسه به توضیح نکات روز مسائل داوری و شیوه‌های مدیریت بازی‌ها در موارد خاص پرداخت و در ادامه جلسه درباره مشکلات داوری در گراش صحبت شد. اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان و حسن‌نژاد مسئول هیئات فوتبال گراش به همراه جمعی از داوران گراش در این جلسه حاضر بودند.

حسین‌پور رئیس کمیته داوران گراش در پایان جلسه هدف از برگزاری این جلسه را بالا بردن سطح علمی داوران شهر ذکر کرد و گفت: امیدواریم قضاوت‌های خوب پاسخ اعتماد مسئولین استان را بدهیم.

این هفته از سری مسابقات لیگ دسته اول استان، بازی بین شهرداری اهل و سراج کویم شیراز را تیم داوری گراش قضاوت خواهد کرد. حسین‌پور، عابد، افشار و عبدالی برای قضاوت این بازی انتخاب شده‌اند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top