بستن

افتتاح رسمی بوستان ورزش به نام سردار سلیمانی

هفت‌برکه: پارک سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان بوستان تخصصی ورزش ۷ ماه پس از آغاز به کار، ۷ مهرماه ۱۴۰۱ رسما افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه این پارک ۷ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد و رییس کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، حسین حسین‌زاده نماینده مردم پنج شهرستان جنوب فارس در مجلس و مدیران و مسئولین شهرستان گراش برگزار شد.

این بوستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع در کوی امام خمینی (ره) گراش و شرق بلوار سرداران قرار داد.  شهرداری گراش تاکنون برای ساخت این بوستان ۸ میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه کرده است و بخش‌های از پارک نیز در آینده تکمیل خواهد شد. 

چهار زمین‌ ورزشی چمن مصنوعی فوتبال، والیبال ساحلی، اسکیت و بسکتبال بخش‌های اصلی این بوستان است که در کنار آن ست‌های ورزش همگانی، پیست دوچرخه‌سواری، مسیر پیاده‌روی و زمین تنیس خاکی و محوطه‌سازی نیز قرار دارد. 

کلنگ این بوستان ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۹ به زمین زده شد و پس از یک سال از اسفند ۱۴۰۰ استفاده شهروندان از آن آغاز شد.مراسم افتتاح رسمی پروژه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.  

در مراسم افتتاحییه پس از خوش‌آمدگویی دانشور رییس شورای اسلامی شهر گراش، فروردین نماینده فیروزآباد، قیر و فراشبند و مهمان ویژه این برنامه دقایقی سخنرانی کرد. امام جمعه گراش،حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیگران سخنرانان این برنامه بودند. پایان بخش برنامه روایتگری و خاطره‌گویی حاج علی موغلی از داوران پیشکسوت فوتبال و رزمندگان دفاع مقدس بود.

روابط عمومی شهرداری و وحید دمساز بخش‌های از مراسم افتتاحییه و گوشه‌هایی از این پارک را به تصویر کشیده‌اند:

در یوتیوب ببینید:

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. ۱۴هزارمتر مربع!!!
    اونوقت از این ۱۴هزارمتر یه جا برا سرویس بهداشتی نبود؟یه چیزیه که واقعا واجب و لازمه توی هرپارکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top