بستن

فرماندار گراش: نیاز باشد کارمندان کم کار یا متخلف را تبعید می‌کنم

هفت‌برکه: جلسه شورای اداری با ریاست محمود طاهرزاده، فرماندار شهرستان گراش برگزار شد، در این جلسه فرماندار از تغییر مدیریت چند اداره در هفته جدید خبر داد.

به گزارش هفت‌برکه، دوشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۱ جلسه شورای اداری شهرستان گراش با حضور حسین حسین‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های لار، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، محمود طاهرزاده، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، اعضای شورای شهر و روسای ادارات و با حضور مهمان ویژه این مراسم دکتر رفیعی از قم برگزار شد.

فرماندار شهرستان گراش که پیش از این هم در بدو ورود خود به شهرستان گراش از خط قرمزهایش سخن گفته بود و در جلسات متعدد هم از روسای ادارات خواسته بود سستی و کاهلی را کنار بگذارند و به مردم خدمت کنند، یک بار دیگر اتمام حجت کرد و خبر از پیگیری تغییرات در بعضی ادارات در هفته جدید داد.

فرماندار: ما تمامی اتفاقات و تحرکات را رصد می‌کنیم

محمود طاهرزاده، فرماندار شهرستان گراش ضمن محکومیت هنجارشکنی‌ها، قداست شکنی‌ها و قانون گریزی‌های روزهای اخیر گفت: «فوت خانمی که برای ما هم دردناک و ناراحت کننده بود بهانه‌ای شد برای منافقین، سلطنت طلب‌ها و فریب خوردگان داخلی که از خارج به شکلی این مردم را تحریک می‌کردند. ضمن محکومیت همه این اقدامات اخیر مسئولین، خواهران و برادرانم که در روز جمعه و روز گذشته در راهپیمایی برای حمایت از نظام و انقلاب شرکت کردند و این اغتشاشات را محکوم کردند تشکر می‌کنیم.»

فرماندار شهرستان گراش در ادامه افزود: «به حمدالله با مساعی شورای تامین و همه عزیزان شهرستان گراش کاملا شهرستان امنی است و ما تمامی اتفاقات و تحرکات را رصد می‌کنیم،‌ این حرکات و هنجار شکنی‌ها در گراش جای ندارد و به شدت برخورد قاطع می‌کنیم. مردم گراش حامی نظام و دولت و تابع ولایت فقیه هستند. از نیروی انتظامی که در این چند روز اخیر بسیار مظلوم واقع شدند و در هجمه ناجوانمردانه قرار گرفتند تشکر می‌کنیم.»

طاهرزاده با اشاره به شروع مدارس گفت: «مهرماه است و شروع مدارس و از مدیریت آموزش و پرورش، شورای اسلامی، خیرین، بهزیستی و کمیته امداد برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند که ما را همراهی کردند تشکر می‌کنیم، بعد از دو سال کرونا سال و روزهای خوبی را معلمان و دانش‌آموزان با مدیریت آ.پ داشته باشیم.»

فرماندار:‌ نیاز باشد کارمندان کم کار یا متخلف را تبعید می‌کنم

محمود طاهرزاده با اشاره به تغییر و تحولات در روسای سه اداره در هفته گذشته اظهار داشت: «در هفته گذشته برای سه اداره بهزیستی، بنیاد مسکن و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراسم تودیع و معارفه انجام شد. خانم ملکی رئیس بهزیستی جای خود را به سلیمانی، آقایی جای جمشیدی در بنیاد مسکن را گرفت و سعدین در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جای خود را به خانم مرادی داد. هر سه نیروی جدید از نیروهای بومی شهرستان هستند که با هماهنگی و هم فکری متولیان شهرستان این سه نیروی بومی انتخاب شدند.»

این مقام مسئول با بیان اینکه سستی و کاهلی مدیران و کارمندان جایی در دولت سیزدهم ندارد گفت: «من به خرد جمعی قائل هستم و در ادامه مسیر هم غیر این نخواهد بود، توقع دارم که سفت و سخت پای کار باشند، معارفه برای من حجت نیست، این طور نیست که خیالتان راحت باشد که معارفه شده‌اید و می‌توانید کم‌کاری کنید حتی اگر ۱۰ روز از معارفه گذشته باشد و ببینم کم‌کاری می‌کنید سریع درخواست تغییر نیرو می‌دهم. این دولت برای کار کردن برای مردم و خدمتگزاری آمده است. برگرداندن اعتماد عمومی به دولت و نظام وظیفه ما است و تنها راه هم خدمت مردم است. اگر متوجه شدم کارمندی کم‌کاری یا تخلف دارد حتی اگر نیاز باشد  به عنوان عنصر نامطلوب صورت جلسه و تبعیدش می‌کنم، شرط ماندن انجام کار مردم است، هر جا نیاز به کمک بود ما برای پیگیری امور در اختیار شما هستیم. شنیده‌ام مصوبه‌ای به اداره‌ای ارسال می‌شود، رئیس انجام می‌دهد ولی کارمند حرف خود را می‌زند و انجامش نمی‌دهد من دست همه را می‌بوسم و نوکر همه هم هستم به شرطی که کار مردم را انجام دهید ولی با هیچ احدی شوخی ندارم.»

طاهرزاده در پایان خاطر نشان کرد:‌‌ «برای هفته جدید ۵ تا ۶ اداره را هم پیگیر هستیم، با توجه به تذکراتی که از قبل داده‌ایم و کوتاهی دیده‌ام احتمال تغییر و تحولات وجود دارد، سستی و کاهلی جایی در دولت سیزدهم ندارد مخصوصا اگر مصوبه‌ای در کار باشد و در انجام آن کوتاهی کنید، تذکرات من را من باب تحکم نبینید، ما نماینده دولت و نماینده حاکمیت به فرمایش حضرت آقا هستیم. مردم با توجه به کم کاری حضرات دچار ناامیدی شده‌اند و من با این موارد به شدت برخورد می‌کنم اگر جایی هم من سستی کردم شما ارشادم کنید.»

حسین‌زاده: بدترین نوع مدیریت که در کشور ما هم حاکمیت دارد، مدیریت تحکمی است

دکتر حسین‌ حسین‌زاده، نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران جلسه شورای ادرای گراش بود: «قصد بر سخنرانی نداشتم و دیالوگ صحبت‌های من هم مناسب این روزها بود که فرماندار فرمودند و من از این موارد صرف نظر می‌کنم و چند نکته تکمیلی پیرو صحبت‌های فرماندار عرض می‌کنم.»

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دلیل همه این هجمه‌های وارده به دولت و نظام را موفقیت دولت سیزدهم دانست و افزود: «دلیل این همه هجمه که به دولت و نظام وارد می‌شود شاید یکی از زاویه‌های این کار موفقیت‌هایی بوده که در این یک سال اخیر در دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های بین اللملی داشته است، تبادل‌هایی با ۱۵ کشور همسایه‌ و دنیا داشته‌ایم و الان هم داریم اما الان از موضع قدرت این تبادل‌ها را تحکیم می‌بخشیم. الان آن‌ها هستند که مایل به تبادل با ما هستند و در دولت‌های قبل این موضوع برعکس بود. الان رویه فرق کرده و ما حاکمیت، قانون‌گذاری و مدیریت در حوزه انرژی را در اختیار داریم، ایران اسلامی عزیز ما الان در دنیا آقایی می‌کند و این یک واقعیت است و هر چه هم زمان بگذرد این موضوع بیشتر می‌شود، مخصوصا زمستان از راه برسد این موضوع بیشتر به چشم می‌آید.»

حسین‌زاده در ادامه به تشریح  انواع مدیریت در جلسه پرداخت و گفت:‌«روسای ادارات زحمت می‌کشند و چه در این دولت و چه در دولت‌های قبل شاید جنوب فارس زیاد در فضای سیاسی طیف‌بندی‌های مختلف قرار نداشته اما واقعیت مطلب این است که باید تلاش کنیم. روسایی ادارات باید تلاش و کار کنند و هدفشان خدمت باشد. شاید نوع مدیریت هر مدیری در اداراه انجام می‌دهد متفاوت باشد، اما هدف همه ما این است که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.»

دکتر حسین‌زاده در پایان اظهار داشت: «گاهی نوع مدیریت مشارکتی است که با خرد جمعی تصمیمی گرفته می‌شود و این بهترین نوع مدیریت است. بدترین نوع مدیریت که در کشور ما هم حاکمیت دارد، مدیریت تحکمی است، خدایی نکرده به این سمت نروید، مدیریتی که دیکته می‌شود و در کشور ما هم بیشتر دیده می‌شود، این مدیریت مشارکتی نیست. روحیه وحدت و تیمی را در سیستم خود تقویت کنید، کار تیمی با نیت صاف و خالص برای مردم انجام دهید، سعی کنید مدیر باشید نه رئیس.»

فرسوده: پنج هزار نفر از گراش راهی کربلا شدند

قاسم فرسوده، معاون سیاسی امنیتی سیاسی فرمانداری گراش ضمن تسلیت برای مناسبت‌های پایانی ماه صفر گفت: «حماسه بزرگ اربعین حسینی را پشت سرگذاشتیم که جا دارد یکبار دیگر از دولت، مردم، ستاد اربعین در داخل کشور و مردم عراق تشکر و قدردانی کنیم، بیش از ۵ هزار زائز از گراش برای اربعین امسال راهی کربلا شدند و ۵ موکب هم از گراش برای زائرین اربعین اعزام شده بودند.»

معاون سیاسی امینتی شهرستان گراش با بیان اینکه اقدامات اخیر اغتشاش‌گران را محکوم می‌کنیم افزود:‌ «توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی توسط اغتشاگران را محکوم می‌کنیم، خدا را شکر با حضور به موقع مردم این توطئه هم خنثی شد و  خواهد شد. دیروز هم همزمان با سراسر کشور راهپیمایی برای سرکوب این اغتشاش‌گران در حسینیه چهارده معصوم گراش برگزار شد. روز جمعه هم تجمعی برای محکومیت این اقدامات برگزار شده بود.»

فرسوده در پایان گفت:‌ «از مجموعه بزرگ نیروی انتظامی که در جریانات اخیر مظلوم واقع شدند تشکر می‌کنیم، صبر و متنانت این عزیزان جای تشکر و قدردانی دارد. شهرستان گراش در مهرماه ۷ شهید دارد که یاد و خاطره‌شان را گرامی می‌داریم. شهید محمد ابراهیم امیدوار، شهید غلامعباس جعفری، شهید جعفر شیخی، شهید غلامعباس مسیحی، شهید علی نام‌آور و شهید حاج حسن خواجه‌پور از شهدای منا هستند که در مهرماه به شهادت رسیده‌اند.»

دکتر رفیعی، استاد دانشگاه قم و همرزم شهید قاسم سلیمانی در ادامه جلسه شورای اداری برای حاضرین سخنرانی داشت.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. بیش از یک هفته فضای مجازی کلا یلوک و کانالهای تلویزیونی هم بحمدالله الان قطع شده .
    همه این مشکلاته که مردم رو به ماهوارها میارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top