بستن

۲۱ عکاس در دهمین سوگواره عکس عاشورایی گراش

هفت‌برکه: برای دهمین سال متوالی سوگواره عکس عاشورایی گراش این بار با حضور ۲۱ عکاس برگزار می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، با پایان کار هیات داوری و انتخاب اسامی ۲۱ عکاس حاضر در سوگواره دهم معرفی شد.

نمایشگاه عکس عاشورایی به مدت ۵ شب از ۳۱ شهریور تا ۴ مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نگارخانه اُ در کنار سینما فرهنگ گراش برگزار خواهد شد.

مصطفی رحمانی، یسنا یزدان‌پناه و جواد آب‌افکن سه داور این سوگواره هستند که از بین ۲۶۵ عکس ارسالی برای دهمین سوگواره عکس عاشورایی ۳۰ عکس برای نمایش در نگارخانه انتخاب کردند.

مجید افشار، دبیر دهمین سوگواره عکس عاشورایی گراش به هفت‌برکه گفت: «امسال نسبت به سال‌های گذشته استقبال خوبی شده بود و کیفیت عکس‌ها هم خیلی بهتر بود، اما همچنان عکاسان گراش برای سوژه‌یابی با مشکل مواجه هستند که امیدواریم روی این بخش هم بیشتر کار شود تا در آینده بتوانیم شاهد عکس‌های بهتری از این عکاسان جوان باشیم.»

دبیر دهیمن سوگواره عکس عاشورایی با اشاره به برگزاری کارگاه افزود: «در نظر داریم که برای شرکت کنندگان طبق روال سال‌های قبل کارگاه‌هایی با موضوعات مختلف از جمله سوژه‌یابی، کادربندی هم برگزار کنیم که به پیشرفت شرکت‌کنندگان کمک کند.»

اسامی ۲۱ عکاسی که آثارشان به دهمین سوگواره عکس عاشورایی راه پیدا کرده است به شرح زیر می‌باشد:

▫️فاطمه ابراهیمی
▫️سامیه استوار
▫️حسام افشار
▫️هادی افشار
▫️هانیه امانی
▫️حمید بهرامی
▫️الناز پورشمسی
▫️حامد جوکار
▫️مریم حاجیان
▫️هانیه روانبد
▫️علی رایگان
▫️محمدصالح شاکری
▫️احمدرضا عابدینی
▫️سحر فانی
▫️مسعود فتوحی
▫️طاهره قائدی
▫️نازنین کشاورز
▫️محمدصادق قاسمی
▫️محمدامین نوبهار
▫️فاطمه هرمی
▫️مهدی هرمی

جوایز سوگواره عکس عاشورایی در دو بخش آزاد و نگاه ویژه با موضوع علمدار اهدا خواهد شد. یک جایزه نیز به اثر منتخب تماشاگران اهدا خواهد شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. تقبل الله اعمالکم خواهران و برادران!
    تصویر برخی اعضای حاضر در جلسه با عاشورا، هدف عاشورا و زیارت عاشورا همخوانی داره؟ بنظر میاد عبارات زیارت عاشورا داره جا به جا خونده میشه ” انی سلم لمن حاربکم و حرب لمن سالمکم “. تا جایی که میدونم در ” محیای محمد و آل محمد ” خانم ها آیه های سوره نور رو رعایت میکردن و زلف ها نمایان نبوده. با این فرمون پیش بریم محمد و آل محمد تا کنار زیارت هم حاضر نیستن با قدم صدق در معیت ما بیان نه دیگه تا آخرت و در جاده رسیدن به مقام محمود!
    از شر فریب شیطان به خدا پناه میبرم و امیدوارم همگی عاقبت به خیر بشیم ان شاءالله 🙏

  2. باسلام
    یک شهروند ،احسنت به شما که از این مطالب فقط چهارتا نخ مو دیدین و با کامنتتون توجه بقیه رو به این چهارتا نخ مو جذب کردین و ترور شخصیت انجام دادین!

  3. با تشکر از توصیه های مفید و مطابق با اصول ارزشهای دینی و معنوی و اصل امر به معروف در رعایت َ َشئون شعائر الهی و حسینی شهروند محترم ! ولیکن ارتباط بعضا اهل هنر با عقاید دینی به مویی بند است !!!! که توصیه می کنم با قیچی دافعه بی تدبیری و عدم نرمخویی و حذف تساهل و تسامح در جذب این قشر ، به خلاف آنچه می پنداریم نه چندان هم از نظر تکثر عددی بیمقدار !!احتیاط بیشتری در نقد این لایه موثر زیرین فرهنگ اجتماعی !! داشته باشیم !ضمن اینکه در این موارد می توان چشم فرو بست ! که چون منی با این بار گناه که از همه عالم عاصی ترم !! ولی به لطف و کرم و شفاعت چنین امامی چشم امید دارم !با دیدن عکس ظاهری را که من باطنش را نمی بینم !! چگونه او را از لطف و بخشش و شفاعت امام حسین علیه السلام محروم متصور می شوم ؟!!که او نیز برای مولایم حسین قدمی برداشته و خود را مفتخر می داند !!!

  4. شهروند جان ، بعد از دیدن کامنت شما برگشتم عکسارو از اول نگاه کردم.
    درود بر شما که کل دقت‌تون به ظاهر خانم‌هاست 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top