بستن

به امید بخشدار بومی برای بخش فداغ

هفت‌برکه – فاضل نریمانی: «ابولی رفت؛ فروزش آمد…» این خلاصه خبرهایی بود که برای ما فداغی‌ها در خصوص تغییر و تحول در مدیریت بخش مرکزی شنیده شد.

شاید این انتصاب بی‌حاشیه و بی‌سروصدا، برای مجموعه فرمانداری، استانداری، دفتر نماینده و یا کلیه مسئولین شهرستانی و استانی یک امتیاز و برگ برنده‌ای محسوب شود که تا مدت‌ها به خود ببالند چگونه توانستند یک مدیر خوب و لایق را به آسانی کنار بزنند و نیروی دیگری را که از قضا یک خانم می‌باشند جایگزین نمایند.

تاکید بر جنسیت یک مدیر از آنجا حائز اهمیت شد که این اتفاق برای اولین بار در بخش مرکزی رخ داده است؛ در حالی که برای اهالی و مردم این بخش تنها نکته قابل اهمیت: کارایی، مدیریت صحیح و حل معضلات منطقه بزرگ فداغ و خلیلی ست.

به جرأت می‌توان گفت دکتر ابولی سرآمد تمامی بخشداران مرکزی از ابتدا تا کنون بودند. پیگیری‌های ویژه ایشان در تمامی مسائل و مشکلات فداغ قابل تقدیر و سپاس است حتی اگر منتج به نتیجه مطلوب ما اهالی نشده باشد.

سعه صدر بالا در شنیدن تندترین انتقادات گروه‌های مطالبه گر و پاسخ‌های فنی و وعده‌های پیگیری‌شان از نکات مثبت مدیریت ایشان در این مدت بود.

حضور مداوم در منطقه و نیز جرأت پاسخگویی‌هایشان به مطالبات اهالی به صورت حضوری و یا در فضای مجازی نیز از جمله مواردی ست که در ذهن و خاطره اهالی باقی خواهد ماند.

بابت همه تلاش‌ها و پیگیری‌هایشان ممنون و سپاسگزاریم.

و اما بعد…

انتصاب سرکار خانم فروزش به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم با توجه به روحیه جهادی و پر تلاشی که از ایشان سراغ داریم بتوانند با استفاده از تخصص و تجربیاتشان معضلات مهم و دغدغه‌های اصلی منطقه بزرگ فداغ و خلیلی را حل و فصل نموده و گام‌های بزرگ و موثری در پیشرفت متوازن این منطقه مظلوم بردارند.

به عنوان عضو کوچکی در جمع اهالی فهیم این منطقه، در قبال هر اقدام مثبت ایشان برای پیشرفت فداغ با جان و دل همکاری و همراهی خواهیم نمود و رسالت تقدیر و تشکرمان را فراموش نخواهیم کرد؛ همچنان که اگر تصمیم و اقدامی خلاف مصلحت جمعی و یا در ضدیت با نظرات اهالی، معتمدین و صاحب نظران فداغی ببینیم قلم نقد و مطالبه گری‌مان فعال خواهد شد تا از حق همشهریان‌مان دفاع کنیم.

در پایان لازم می‌دانیم از مجموعه نیروهای موثر در انتخاب و انتصاب بخشدار گله مند باشیم. فارغ از قابلیت‌ها و کارامدی بخشدار منتصب، انتظار داشتیم قبل از تصمیم گیری در این خصوص با کارشناسان، صاحب نظران و معتمدین منطقه مشورت می‌شد. دو دهستان بزرگ فداغ و خلیلی به عنوان اصلی ترین زیر مجموعه بخشداری مرکزی، افراد بسیار توانمند و مدیرانی بسیار لایق در خود دارد که می‌توان در پست‌های مهم و کلیدی شهرستان بالاخص بخشداری مرکزی از آنها استفاده برد.

نیروهای دولتی جوان، متخصص و متعهدی که با مشکلات و مسائل اصلی منطقه کاملا آشنا هستند و تبحرشان در مدیریت مسائل شناخته شده است.

اگر شعار ما بومی گزینی و استفاده از نیروهای متعهد و متخصص است، چه بهتر بود که نیرویی بومی از منطقه فداغ و خلیلی انتخاب می‌شد.

امید داریم که در انتخاب بخشدار بعدی‌مان این مهم مورد توجه قرار گیرد و البته نه برای بخش مرکزی، بلکه برای بخش فداغ انشالله.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top