روابط عمومی فرمانداری گراش از مردم ولایی برای حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله موسوی لاری دعوت کرد. همچنین حمیدرضا کریمی فرد فرماندار گراش در پیامی درگذشت آیت‌الله موسوی لاری را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم بزرگ، نویسنده مجاهد، اسوه تقوا و فضیلت حضرت آیت الله حاج سیدمجتبی موسوی لاری به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه مردم شریف و متدین جنوب استان فارس خاصه فرزندان و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

حمیدرضا کریمی فرد
فرماندار شهرستان گراش

دعوت روابط عمومی فرماندار گراش برای حضور در مراسم خاکسپاری با بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب آغاز می‌شود: خدمات این عالم (حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی موسوی لاری) به گسترش مکتب اهل ییت در چند دهه اخیر حقا کم نظیر است. هزاران انسان با هدایت نوشته های وی به اسلام ایمان آورده اند.

مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش به عنوان محل تجمع برای حرکت به سمت لار اعلام شده است .برای حضور در مراسم تشییع پیکر پاک آن مقام جلیل‌القدر صبح دوشنبه ساعت ۸ صبح نمایندگان مردم از گراش حرکت خواهند کرد.

Mosavi Lari