بستن

درگذشت نماینده سابق لارستان در مجلس

وب‌سایت‌های صحبت‌نو و لادستان در خبری فوری از درگذشت محمدحسین نخبه‌الفقهایی نماینده پیشین لارستان در مجلس شورای اسلامی خبر دادند.

به گزارش صحبت نو وی صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه هنگام ورود به محل کار خود در تهران دچار سکته قلبی می‌شود. نخبه پس از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت. قرار است جسد این نماینده سابق به لارستان منتقل شود.

محمد حسین نخبه الفقهایی سابقه نمایندگی مردم لارستان در مجلس چهارم و پنجم، عدم موفقیت در انتخابات مجلس ششم را در کارنامه دارد. او بعد از دو دوره غیبت، وارد رقابت برای کرسی مجلس نهم شد ولی پیش از برگزاری انتخابات در بیانیه‌ای از حضور در انتخابات انصراف داد. (+)

نخبه به دلیل چهارده سال حضور در بنیاد مسکن بیش از هر چیز با شهرک‌سازی در مناطق مختلف لارستان شناخته می‌شد. گرایش نخبه بیشتر اقتصادی و عمرانی بود اما اگر می‌خواستیم او را در دسته‌بندی‌های سیاسی قرار دهیم در میان اصول‌گرایان سنتی قرار می‌گرفت.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. سقای فداغ به رحمت ایزدی پیوست

    انا لله و انا الیه راجعون
    حاج محمد حسین نخبه صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه هنگام ورود به محل کار خود در تهران دچار سکته قلبی شد. و همچنین علیرغم تلاش همراهان برای مددکاری ایشان پس از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت. جسد شریفا نماینده سابق به لارستان صبح فردا به لارستان منتقل میشود.
    مردم داغدار فداغ خود را برای شرکت در تشییع جنازه سقای با وفای خود به لار عزیمت مینمایند
    حقیر از طرف خودم و دوستداران آن عزیز سفر کرده و کلیه فداغیها مراتب تسلیت خود را به لارستانیها خصوصا خانواده ایشان تسلیت عرض نموده از خدای متعال برای آنمرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان اجر و صبر توآم با عمر با عزت طلب مینماییم

  2. حقیر از طرف خودم و دوستداران آن عزیز سفر کرده و کلیه فداغیها مراتب تسلیت خود را به لارستانیها خصوصا خانواده ایشان تسلیت عرض نموده از خدای متعال برای آنمرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان اجر و صبر توآم با عمر با عزت طلب مینماییم
    امید آنکه لیلقت شرکت در تشییع پیکر آن بزرگوار را داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top