بستن

هشداری ستاد مدیریت بحران گراش

هفت‌برکه: سکونتگاه‌های محمدآباد و سلطان‌آباد تخلیه و خانه‌های غیراستاندار گراش ایمن‌سازی یا تخلیه شود.

به گزارش هفت‌برکه، با پشت سر گذاشتن اولین روز بارش از باران‌های سیل‌آسا و ادامه بارش‌ها ستاد مدیریت بحران شهرستان گراش برای روز چهارشنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۱ دو اطلاعیه منتشر کرد.

 خانه‌های غیراستاندارد: یا ایمن‌سازی یا تخلیه
بر اساس اطلاعیه شماره یک ستاد مدیریت بحران شهرستان گراش ۵ مرداد ۱۴۰۱ منتشر شد از مردم خواسته شد با توجه به صدور اخطاریه قرمز هواشناسی، تمامی منازل استیجاری واقع در حوزه شهرستان، به ویژه بافت فرسوده و قدیمی که فاقد استحکام بنا و دارای مصالح غیراستاندارد و غیر ایمن هستند و به دیگران اجاره داده شده است (مستاجرین اعم از اتباع ایرانی و یا خارجی) موظف به ایمن‌سازی و متعاقباً تخلیه فوری ساختمان مزبور هستند.

در صورت عدم اقدام لازم و مناسب در این خصوص، مسئولیت بروز هرگونه سوانح و اتفاقات جانی و مالی بر عهده مالک یا متصرف قانونی ساختمان می‌باشد.

روز ۴ مرداد ۱۴۰۱ در اثر بارندگی یک خانه قدیمی در محله برا، کوچه شهید رحمانیان تخریب شد که خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشت.

محمدآباد و سلطان‌آباد تخلیه شود
اطلاعیه شماره دو ستاد مدیریت بحران شهرستان گراش که دقایقی بعد از اطلاعیه شماره یک منتشر شد از ساکنین سکونت‌گاه‌های محمد آباد و سلطان آباد خواسته شد خانه‌های خود را ترک کنند.

با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های سیل آسا مقتضی است ضمن اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ جان و اموال خود، نسبت به تخلیه منازل اقدام نموده و در صورت نیاز به اسکان اضطراری با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

شهرداری گراش
۰۷۱۵۲۴۵۰۹۶۰
۰۹۱۷۲۰۵۵۹۹۰
جمعیت هلال احمر گراش
۰۷۱۵۲۴۴۰۱۱۵
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان
۰۹۱۷۹۸۱۰۶۹۹

شب گذشته ۴ مردادماه به دلیل آبگرفتگی جاده دسترسی برای ساعتی ارتباط سکونتگاه‌های موسوم به محمدآباد و سلطان‌آباد با شهر گراش قطع شد. این سکونتگاه‌ها در ناحیه جنوب غربی و چسبیده به شهر گراش است.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top