هفت برکه: نزدیک به ۱۰۰ دوچرخه‌سوار در همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت عید غدیر در گراش رکاب زدند.

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی حوزه مقاومت سردار شهید قاسم بهادری:همایش دوچرخه سواری ویژه آقایان به مناسبت عید غدیر با استقبال نوجوانان وجوانان و با همراهی بزرگسالان برگزار شد. ساعت ۸ صبح روز عید غدیر دوچرخه سواران از کنار شهرداری، حرکت را آغاز کردند و پس از پیمودن مسیر کمربندی و حرکت به سمت پارک حاشیه از بولوار الله قلی خان به سمت دانشکده علوم پزشکی رفتند. این همایش در جوار مقبره شهید گمنام  به پایان رسید.

حاج نجات آشفته، مسئول ورزشی حوزه مقاومت بسیج سردار بهادری ضمن عرض تبریک عید بزرگ غدیر این همایش را عالی ارزیابی کرد و گفت:« ان‌شالله که بتوانیم در مناسبت‌های مذهبی دیگر شاهد چنین حرکت‌هایی باشیم.»

در مراسم پایانی علی اکبر فتحی پس از قرائت زیارت شهدا، مراسم قرعه کشی را آغاز کرد که به ۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی اهدا شد و به دو تن از پیشکسوت‌ترین و یک نفر به عنوان خردسال‌ترین شرکت‌کننده سه کارت هدیه صد هزار تومانی هدیه داده شد. هیات دوچرخه سواری و فروشگاه طالبی‌نژاد نیز هدایایی به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا کردند.

نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی ،شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج، ستاد نمازجمعه و موسسه خیریه امام علی (ع ) به همراه اعضای هیات ورزش همگانی حوزه شهید قاسم بهادری دربرگزاری این همایش با هم همکاری داشتند.

DoCharkheh Ghadir