بستن

والیبالیست‌های گراش روی سکوهای اول و سوم والیبال لار

هفت‌برکه: کلینیک ساختمانی لوکس قهرمان و تیم همراهان گراش مقام سوم مسابقات والیبال لارستان را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال شهرستان گراش، مسابقات والیبال لارستان یادواره زنده یاد خلیل روئینا و دکتر زرین با حضور ۸ تیم در دو گروه از ۱۷ خردادماه تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ به مدت یک ماه برگزار شد. در فینال این مسابقات شب گذشته ۱۷ تیرماه در سالن سالن اداره ورزش و جوانان لار  تیم والیبال کلینیک ساختمانی لوکس قهرمان شد.

آسپار کهنویه، کلینیک ساختمانی لوکس گراش، همراهان گراش، اداره راه و شهرسازی لارستان در گروه اول و ایمان طلایی بستک، شهید علی مختار لار، منتخب فرهنگیان گراش، شاهین عماد شهر در گروه دوم با هم به رقابت پرداختند.

بعد از مرحله گروهی، حذفی و نیمه نهایی دو تیم همراهان گراش و ایمان طلایی بستک در رده‌بندی که با عدم حضور تیم بستک، همراهان گراش به مقام سومی و در فینال این دوره دو تیم کلینیک ساختمانی لوکس گراش و آسپار کهنه در یک بازی تماشایی به رقابت پرداختند و در پایان تیم لوکس گراش با نتیجه ۳ بر ۱ به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در حاشیه این دوره از مسابقات از بهترین بازیکنان آقایان حسین فتحی، اسحاق فروزش و ناصر دلاوران و بازیکن اخلاق اقای سپهر کاظمیان تقدیر شد.

همچنین از دو تیم والیبال نشسته لار و گراش با اهدا توپ تقدیر شد.

ایرج شبانی و مهدی مهرابی داوران گراشی چند مسابقه این دوره را قضاوت نمودند.

سیدحسن مجلسی، مجتبی بنی‌اسدی، اسحاق فروزش، محمدجواد محمدیان، حسین فتحی، اسماعیل فروزش، حسن نظری، سینا سرخی، سلمان ظریف، علی کوهگرد، علی مهیای، علی قربانی، محمدحسین پورشمسی و محسن عبدالهی اعضای تیم کلینیک ساختمانی لوکس قهرمان مسابقات بودند.

علی‌اکبر حیدری مربی و عبدالله اتمام کمک مربی این تیم هستند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top