بستن

ارتقا علوم پزشکی گراش و لار: یا همزمان یا مشترک

هفت‌برکه: به نظر استاندار فارس مسائل اختلافی دانشکده علوم پزشکی و محدوده باید با گفتگو بین گراش و لار حل شود. 

به گزارش هفت‌برکه استاندار فارس شنبه و یکشنبه ۱۱ و ۱۲ تیرماه در سه مرحله دیدارهای کوتاهی در شهرستان گراش داشت.

محمدهادی ایمانیه ظهر شنبه ۱۱ تیرماه ابتدا در بخش مرکزی پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی را افتتاح کرد و دیداری از روستای خلیلی داشت. (خبر در هفت‌برکه) 

بعد از حضور در بخش اوز ساعت ۲۲ در پایان روز اول سفر دکتر ایمانیه وارد شهر گراش شد. پس از دیدار از شهرک صنعتی، استاندار فارس چند دقیقه از کلینک تخصصی و فوق‌تخصصی مولی‌الموحدین بیمارستان گراش(ع) بازدید کرد. در پایان وقت که استاندار و هیات همراه برای صرف شام در دانشکده علوم پزشکی گراش حضور داشت در فرصتی ۳ دقیقه‌ای هفت‌برکه چند سوال مردم گراش را استاندار فارس پرسید.

 

هفت‌برکه: جناب آقای استاندار فرصت نشد در این سفر با مردم صحبت کنید.

استاندار: در سفر اول شهرستانی کلا دیدارهای عمومی نداشته‌ایم.

هفت‌برکه: صحبتی با مردم درباره این سفر ندارید؟

ایمانیه: به همه مردم جنوب استان به شدت علاقه‌مندم و مردم گراش به دلیل محبتی که نسبت به امام امیرالمونین علی(ع) احساس وظیفه ثانویه می‌کنم. خوشبختانه به همت خود مردم و خیرین وضعیت مناسبی در خدمات مختلف است ولی کمبود و مشکلاتی هم است که پیگیری خواهیم کرد.

هفت‌برکه: در مورد جاده چک‌چک با توجه مسائل به وجود آمده آیا گشایشی ایجاد می‌شود؟

استاندار:‌ در جاده چک‌چک پیگیری خواهم کرد که به هر صورت اتفاق بیافتد. در مورد تونل شهدای خلیج فارس هماهنگ کرده‌ایم که سریع‌تر به نتیجه برسانیم که یکی از نقاط پرحادثه استان و شهرستان است.

هفت‌برکه: در مورد محدوده تصمیم گرفته شده است؟

استاندار: مساله محدوده گراش و لار پیش‌نهاد شد که در دفتر امور عمرانی استانداری با توافق دو طرف و دو شهرستان این مساله بعد از ده دوازده سال حل بشود.

هفت‌برکه: بازدید شما از کلینک مولی‌الموحدین(ع) بسیار کوتاه بود.

استاندار: بازدیدی از کلینک داشتیم  که قرار شد این در این کلینک ویژه با تعرفه دولت متخصصین و فوق تخصص‌ها نسبت به تشخیص و درمان بیماری‌ها اقدام کنند.

هفت‌برکه: موضوع ارتقا دانشکده علوم پزشکی در چه مرحله‌ای است؟

استاندار: در مورد ارتقا دانشکده گراش من شخصا موافقم به شرط این که به شکل متوازن و متعادل عمل شود.[یعنی یا] هم در مورد گراش هم در مورد لار همزمان اتفاق بیافتد یا این که دو دانشکده با هم وحدت کنند یک دانشگاه تشکیل شود و ریاست به صورت چرخی باشد.

صبح یکشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱  استاندار فارس ساعت ۶:۳۰ صبح بعد از دیدار از مجتمع اداری گراش که حدود ۱۰ سال است ناتمام مانده و همچنین دیدن جاده چک‌چک که ۱۴ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد راهی شهرستان خنج شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. مدیریت مشترک دانشکده پزشکی با لاری ها یعنی توهین به شعور مردم گراش. از اسناندار یک استان چنین پیشنهاد سبک و خنده داری بعید بود. استاندار محترم!
    بازیچه دست معاونین لاری متعصب خودت نشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top