بستن

حادثه در جاده خلیلی، گلایه از تاخیر اورژانس

هفت‌برکه: جاده فداغ – خلیلی یک بار دیگر حادثه‌ساز شد. فاصله پایگاه اورژانس تا محل حادثه و تاخیر در امدادرسانی گلایه شهروندان خلیلی را به همراه داشت.

به گزارش هفت‌برکه از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گراش، روز شنبه مورخ ۴ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵، با اعلام حادثه واژگونی پراید با دو سرنشین در محور روستای حسین آباد _ خلیلی ، به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گراش، سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس فداغ به محل حادثه اعزام شد.

بر اثر این واژگونی سرنشینان خودرو دچار مصدومیت و ضربه از ناحیه سر و کتف شده بودند. با کمک تکنسین‌های اورژانس دو مصدوم آقای ۴۰ و ۲۲ ساله توسط اورژانس فداغ بعد از اقدامات پیش بیمارستانی جهت سیر مراحل درمانی به مرکز درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش انتقال داده شدند.

با توجه به گلایه های مردم خلیلی مبنی بر دیر رسیدن آمبولانس روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گراش در توضیحی اعلام کرد: طولانی بودن مسافت، باریک بودن عرض جاده و عدم امکان سرعت غیرمجاز دلیل اصلی دیر رسیدن آمبولانس بوده است. لذا ضمن عذرخواهی از مردم عزیز خلیلی، این قول به آنها داده می شود تا انشاالله با راه اندازی و استقرار پایگاه خلیلی این مشکل تا حدودی با کمک و همیاری مردم و مسئولین به زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش هفت‌برکه پایگاه اورژانس ۱۱۵ خلیلی به همت یکی از خیرین گراش در دست ساخت است. (خبر در هفت‌برکه) اما وضعیت تخصیص نیرو و امکانات برای پنجمین پایگاه امدادی شهرستان گراش مشخص نیست.

دهستان خلیلی در فاصله ۱۱۴ کیلومتری غرب مرکز شهرستان گراش قرار دارد و تنها راه ارتباطی آن یک جاده روستایی است که بارها در سال‌های اخیر حادثه‌ساز شده است. یکی از تقاضاهای همیشگی مردم بخش مرکزی گراش بهسازی و ایمن‌سازی این جاده بوده است.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top