بستن

چهار مقام سومی راکت‌به‌دستان گراش در فارس

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز استان فارس با چهار مقام سوم برای گراشی‌ها به پایان رسید.

به گزارش هیات تنیس روزی میز گراش مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان فارس با حضور ۱۵ تیم در چهار گروه ۳ و ۴ تیمی به صورت دوره ای برگزار شد. تیم تنیس روی میز شهرستان گراش در رده سنی بزرگسالان با نام ستاره‌آبی  به مسابقات اعزام شد. عبدالهادی موغلی، عباس خواستار، حمیدرضا موغلی و میلاد عباس زوج به مربیگری ابوالفضل دیباچی در گروه یک توانستند با شکست  فسا و لارستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند. در مرحله یک چهارم نهایی نیر گراشی‌ها تواستند تیم اقلید را از پیش رو بردارند. اما در مرحله نیمه نهایی ستاره آبی مغلوب داراب شد و در جایگاه سوم قرار گرفت. شیراز در رقابت نهایی تیم داراب را شکست داد و قهرمان شد.

در قسمت انفرادی مسابقات قهرمانی بزرگسالان ۶۲ بازیکن از سراسر استان به  صورت حذفی به رقابت پرداختند که در پایان عبدالهادی موغلی از تیم ستاره
آبی گراش توانست با ۵ پیروزی و یک شکست مقام سوم استان را کسب کند. حمید یوسفی و فرهاد حشمتی از شیراز اول و دوم شدند. عبدالهادی موغلی از گراش و وحید هنرمند از مرودشت مشترکا سوم شدند.

نوجوانان با نام تیم اتحاد گراش وارد رقابت‌های استانی شدند.محمد حسینا، محمد موغلی، مسعود درویشی و محسن عبدالهی به مربیگری حسین درویشی در رقابت های قهرمانی نونهالان، نوجوانان استان فارس توانستند مقام سوم استان را کسب کنند.

مسابقات تیمی نوجوانان با حضور ۱۴ تیم از سراسر استان در ۴ گروه ۴ و ۳ تیمی به صورت دوره ای برگزار شد. در گروه یک مسابقات اتحاد گراش توانست با
شکست فسا و لارستان به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.در مرحله یک چهارم نهایی مسابقه با کازرون حکم فینال زودرس داشت. با درخشش خیره کننده مسعود درویشی و با دو برد در این مسابقه  اتحاد توانست ۳ بر۱ از سد کازرون بگذرد. اما در مرحله نیمه نهایی در یک بازی پایاپای مغلوب گراشی‌ها مغلوب مرودشت شدند و به مقام سوم اکتفا کردند. در فینال شیراز با برتری برابر مرودشت قهرمان شد. اتحاد گراش و لارستان تیم‌های سوم رقابت‌های تیمی بودند.

در قسمت انفرادی ۳۰ بازیکن شرکت کننده در مسابقات نوجوانان استان به رقابت پرداختند. محمد حسینا از اتحاد گراش با درخشش در مسابقات تیمی و
انفرادی توانست با ۳ برد و یک باخت مقام سوم رقایت‌ها را از آن خود کند. علی بخشی و علی کاظمی از شیراز اول و دم شدند. محمد حسینا به همراه امیرحسین حاجیانی از شیراز سوم شدند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top