بستن

سرانجام فرجی رییس آموزش و پرورش شد

هفت‌برکه: ذبیح‌الله رضایی پس از ۵ سال و ۹ ماه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش، صندلی ریاست این اداره را به محمدعلی فرجی می‌سپارد.

به گزارش هفت‌برکه، جلسه‌ی تکریم دکتر رضایی که بازنشسته می‌شود، و معارفه‌ی دکتر فرجی به مدیریت آموزش و پرورش گراش فردا دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات دبیرستان محبی برگزار می‌شود. بدین ترتیب، مدیریت یکی از مهم‌ترین ادارات گراش نیز سرانجام به یک بومی می‌رسد.

بحث تغییر در مدیریت آ.پ. از سال گذشته با تغییر دولت داغ شده بود و فرجی یکی از گزینه‌های اصلی برای این سمت بود. ذبیح‌الله رضایی از مهرماه ۱۳۹۵ ریاست این اداره را به عهده داشت.

محمدعلی فرجی متولد ۱۳۵۴ در گراش است و به عنوان یکی از دبیران موفق ریاضی شناخته می‌شود. او دانشجوی سال چهارم دکتری در رشته‌ی آنالیز ریاضی در دانشگاه شیراز است، و در حال حاضر به عنوان معاون اجرایی در آموزشگاه عالیان فعالیت می‌کند. او در سال ۱۳۸۷ به عنوان معلم نمونه شهرستان گراش و در سال ۱۳۹۵ به عنوان معلم نمونه‌ی استان شناخته شد و از سال ۹۰ تا ۹۴ به مدت سه سال و سه ماه معاونت آموزشی اداره آ.پ. را نیز به عهده داشت. او علاوه بر تدریس ریاضی، در زمینه‌ی اختراعات هم فعال بوده و تاکنون دو دستگاه را اختراع و ثبت کرده، و دو دستگاه دیگر را نیز در نوبت ثبت گذاشته است. از جمله‌ی فعالیت‌های اجتماعی او می‌توان به مشارکت در راه‌اندازی مجدد کانون دانشجویان و دانش‌آموختگان گراش (کاداگ) و دبیری آن به مدت دو سال و همچنین مشارکت در تاسیس بنیاد علمی نوآوران جوان گراش در سال ۱۳۸۷ اشاره کرد.

در این گزارش‌مصاحبه در هفت‌برکه (+)، جنبه‌های مختلف کاری او معرفی شده است.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

4 نظر

  1. دوست و همکار گرامی جناب آقای دکتر محمدعلی فرجی

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را به عنوان ریاست آموزش و پرورش گراش که بیانگر تعهد ،کارآمدی و لیاقت حضرتعالی است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

  2. تبریک به استاد عزیز و گرانقدر جناب فرجی.
    به امید موفقیت برای شما.
    امیدوارم که جوابگوی مطالبات به حق فرهنگیان عزیز باشید.
    🙏🏻🙏🏻

  3. همکار محترم جناب آقای فرجی
    خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را بعنوان رئیس آموزش و پرورش تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

    از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

  4. صد شکر که این آمد و هزاران شکر که او رفت!!
    رضایی، دیگر در جلسه تودیع و معارفه اشک تمساح شما هم جواب نخواهد داد. یک شهر منتظر رفتن شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top