بستن

محمد شکاری سومین رییس هلال احمر گراش

هفت‌برکه: با بازنشستگی غلامرضا محسنی، محمد شکاری بر صندلی ریاست هلال‌احمر گراش نشست.

به گزارش پایگاه خبری جمعیت هلال‌احمر فارس با حکم حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ، محمد شکاری به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر گراش منصوب شد.

به گزارش هفت‌برکه محمد شکاری متولد ۱۳۶۵ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران است و به عنوان مربی کشوری امداد و نجات در حوادث جاده‌ای نیز یکی از مربیان فعال هلال‌احمر است.

هلال‌احمر از انگشت‌شمار ادارات گراش است که مدیریت آن بومی بوده است. از زمان تاسیس هلال‌احمر در سال ۱۳۷۲ اصغر حسنی مسئولیت هلال‌احمر گراش را بر عهده داشت. با راهیابی حسنی به مجلس غلامرضا محسنی جانشین او در هلال‌احمر شد. محسنی ۱۱ سال تا زمان بازنشستگی در پایان خردادماه ۱۴۰۱ رییس هلال‌احمر گراش بود و محمد شکاری سومین رییس بومی جمعیت هلال‌احمر گراش از زمان تاسیس هلال‌احمر در گراش است.

محمد شکاری از نیروهای فعال هلال‌احمر گراش است که در ۱۱ سال حضور خود در جمعیت هلال‌احمر در شهرهای گراش، خنج و اوز و دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر لار در پست‌های مختلف خدمت کرده‌ است. 

شکاری در گفتگوی کوتاهی با هفت‌برکه تقویت زیرساخت‌های امداد و نجات، تاکید بر بخش آموزش و گسترش فعالیت‌های داوطلبانه را اولویت‌های خود در ادامه کار اعلام کرد.

در حکم حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس آمده است:

“جناب آقای محمد شکاری

سلام علیکم

نظر به تعهد و تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان گراش” منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با توکل به خداوند متعال با روحیه انقلابی، اهتمام به ارتقا نظام اسلامی و دولت مردمی، ضمن رعایت قوانین و مقررات و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و تعامل موثر با مسئولین شهرستان، تمام سعی ، تجربه ، توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی ارائه خدمات جمعیت آن شهرستان به کار گیرید.

مزید توفیقات شما را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top