بستن

تنها راه‌حل مطالبه‌گری جمعی است

امیرمختار بلاغی: جناب آقای مهرابی در توصیه‌ها و مطالبات خود از فرماندار جدید گراش چنان از کلماتی مانند: «مهمان ناخوانده» و «انقلابی بیخه‌ای» و سپاه و افراد صاحب نفوذ و دولت نام برده‌اند انگار بغض نهفته‌ای بر نظرات ایشان حاکم است. با همه این‌ها جالب این که امید دارند که فرماندار طیف‌گرایی نکنند.

برادر بزرگوار لیست بلند بالایی از مشکلات شهر را که همه بر آن واقف هستند را بیان داشته‌اند غافل از اینکه این همه مشکلات را حتی دولت تدبیر و امید، با آن همه ادعا نتوانست حتی سراغ آنها برود و چه رسد به حل آن‌ها.

جناب آقای مهرابی شورای شهر که متولی اصلی شهر است بدون توجه به خواست مردم و شعار و وعده‌های انتخاباتی اقدام به گزینش شهردار غیربومی کردند چه توقعی دارید استانداری به مقوله بومی بودن فرماندار توجه نماید؟

جناب آقای مهرابی تنها راه حل مشکلات مطالبه‌گری جمعی است و الا به تنهایی به نتیجه نمی‌رسید شما و کسانی که دستی بر آتش دارند اقدام به تشکیل گروه و ارائه راهکار بنمایید.

تا مطالبه‌گری موردی صورت نگیرد و راه ذکر نگردد؛ فرماندار، شهردار و هر کس که باشد موفق نیست. خوب می‌دانیدکه تاکنون در مراسم تودیع و معارفه هیچ مسئولی از کارهای عقب افتاده صحبت نشده و همیشه از او تقدیر کرده‌اند و احیاناً هدایایی هم در نظر گرفته شده است. مسئولین ما همیشه پز «کارهای کرده» خود را داد‌ه‌اند و هیچ وقت از آنها درباره‌ی «نکرده‌ها» سوال نشده است. این که چه کارهایی وظیفه آن‌ها بوده و باید انجام می‌دادند، ولی کوتاهی کرده‌اند.

جناب آقای مهرابی اصولگرا و اصلاح طلب مرده‌اند و دیگر وجود خارجی ندارند. گریه بر گوری که مرده‌ای در آن نیست را کنار بگذاریم و به خواست مردم شهر بیاید بدون در نظر گرفتن عقیده سیاسی جوانان متخصص را گرد هم جمع کنید و با ارائه نظرات کارشناسی و پیگیری مجدانه، انشاالله مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید. وگرنه وضع به همین منوال باقی می‌ماند و باز انتخاب مسئولی دیگر و مطالب تکراری و بدون نتیجه پیش‌روی همه شهروندان خواهد بود.

امیرمختار بلاغی– وکیل دادگستری و فرمانده پیشین حوزه مقاومت گراش

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

8 نظر

  1. درود بر شما
    کاملا با نظر شما موافقم و اتفاقا گامهایی بزرگ هم برداشته شد اما ابترش کردند. اگر در جریان نیستید حتما بپرسید که جریان ( ستاد توسعه راهبردی گراش با ۲۲ کارگروه عملیاتی ) چه بوده است؟ ما برای تحقق نیات خوبی که در نوشته شما هم به آن اشاره شده است ، در دوره شورای پنجم با نظر اولیه ی مساعد شورا، اقدام به تشکیل ستاد توسعه راهبردی کردیم تا به عنوان بازو و مشاور شورای شهر و شهرستان به کمک شهرستان و منطقه بیاید. اما در دو روز مانده به جلسه عمومی ستاد که قرار شد در دانشکده علوم پزشکی برگزار گردد، مانع ایجاد کردند و تمام رشته ها را پنبه کردند. از تمام محله ها با تمام طیفهای فکری در این ستاد حضور داشتند و یک اتفاق میمون و مبارکی در حال وقوع بود. ولی خوب، مانع شدند. اما با این حال باز هم دیر نشده و همه همشهریان عزیز و افرادی مثل شما که مجاور ما شده اید می توانند کنار هم در مطالبات بحق عمومی، در پیشرفت کار گام بردارند.

    ضمنا در متن حقیر واژه بخیه ای به کار نرفته است بلکه بیخه ای است که مشیر به محل نشو و نمای جناب سرپرست فرمانداری است.
    باید شکرگزار خداوند باشیم که حتی دوستان غیرگراشی ولی ساکن گرلش، مثل حضرتعالی هم از انباشت مشکلات شهر آگاه هستند و دل میسوزانند و قلم میزنند.
    شما داماد ما شده اید و لازم است حق دامادی را بخوبی ادا کنید ( من باب مزاح و تلطیف روحیه).
    پایدار باشید.
    ارادتمتد . ابراهیم مهرابی

  2. دمت گرم جناب بلاغی گل گفتی یه عده موسوم به محراب نشین نصفی اصولگرا نصف دیگر اصلاح طلب برخی با قلم برخی با عدم افتاده اند به جان مسولین این شهر مگر دیگر بومی ایی را به جا گذاشته اند که جرات کند پا به پیش بگذارد بجز منتسبین و به پشتوانه گروهکهایی که بیشتر ریشه را نشانه گرفته اند همان به که قرعه به نام غیر بومی باشد و آن منتسبین هم جای دیگر پی منافعشان باشند.

  3. یک جوان مستقل امد وتوانست از بین گرگها پیروز شود و ردای نمایندگی هم اتفاقا بر تنش خوش درخشید و عملکردش برای منطقه از جمع چندین دوره پربارتر بوده . چنان مورد بی مهری قرارش دادند چنان دست به قلمها گزارش و دست به عدم ها امتنا کردند که بنده خدا رفت دنبال مطالبات بقیه شهرستانها بلکه گره ای ازانها باز شود واخرتش آباد
    بعله جناب بلاغی عزیز این قوم به برادران خود هم رحم نمیکنند ما مردم که برایشان ارزشی نداریم

  4. نکند شما هم قصد دارید با انحراف در بیان مطالبات بحق مردم گراش به شهرهای دیگر کمک کنید.
    نکند ماموریت خاصی به شما محول شده؟

  5. اشتباه تایپی در همه متون)سایت و…(؟
    از فحوای متن برمیاد ایشون بخیه ای منظورشون بوده و بقصد تحقیر گفتن، الانم معنای بیخه ای رو نمیدونن، چون چیز بدی نیست که به رخ بیارن

  6. حق منو خوردند و آب هم رووش. اجحاف کردند و ظلم.فریادم هم به جایی نرسید . مطالبه‌گریم به جایی نرسید و اگر رسید ابترش کردند و خود را به کوچه چپ‌چپی زدند و انگار نه انگار که بیست سال براشون از جان و دل مایه گذاشتم و دریغ از حقوق درست و حسابی یک کارمند.و سلامتیم را بخاطر کارهای سخت و سنگین در این محل کار مثلا فرهنگی از دست دادم و با درد شانه و گردن و کمر روزگار سپری می‌کنم و این چشمه‌ای از بلایی است که سرم آوردند خدا نصیبشان کند.
    مطالبه‌گری و دفاع از حق و احقاق حق هم به افسانه‌ها پیوسته است.
    فقط از یک چیز خیلی متعجب و ناراحتم که چرا می‌گویند ” مملکت امام زمان “؟؟!!!
    والله که امام زمان به این همه ظلم بر من راضی نبود.
    امام زمان از همه‌ی دست‌اندرکاران این ظلم نگذرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top