هفت برکه: در اردوی جهادی به روستای کَنگ و ریشه دانشجویان دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش برای پایش سلامت، پایش تحصیلی و اجتماعی و دادن مشاوره در جمع ۶٠ خانوار ساکن روستا حاضر شدند.

jahadi10

به گزارش وبدا گراش اردوی جهادی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش، روز پنجشنبه ۵ خرداد، در روستای کَنگ و ریشه ( از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش) برگزار شد. سعید عالمی، مدیر فرهنگی دانشکده علوم پزشکی گراش در گفتگو با وبدا گراش گفت:«در این اردوی جهادی که با حضور دانشجویان دختر و پسر برگزار شد، علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، پایش سلامت برای افراد روستا و آموزش بهداشت نیز انجام شد.»

مدیر فرهنگی دانشکده علوم پزشکی گراش افزود:«پایش سلامت و پایش تحصیلی و اجتماعی و مشاوره برای تمامِ ۶٠ خانوار مردم روستا، توسط گروه‌های سه نفره‌ی دانشجویان و مشاور انجام شد. آموزش بهداشت و بیان اهمیت واکسیناسیون ویژه بانوان از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این روستا انجام شد.

عالمی در ادامه گفت:«اردوی جهادی دانشجویی، پس از وقفه‌ای که در برنامه‌ها به دلیل شیوع کرونا اتفاق افتاد، از بهمن سال ١۴٠٠ دوباره آغاز شده است، که این اردو جهادی و سفر به کنگ و ریشه، سومین فعالیت جهادی از بهمن سال گذشته تا امروز است.»

در این اردوی جهادی یک روزه، تعداد ۴٠ بسته معیشتی نیز از طرف موسسه خیریه شباب البرکه گِراش به ۴٠ خانواده نیازمند تحویل داده شد. این اردوی جهادی به همت و تلاش بسیج دانشجویی، کانون هلال احمر، کانون خیریه مهر و کانون قرآن و عترت برگزار شد.

jahadi jahadi1 jahadi2 jahadi3 jahadi4 jahadi5 jahadi6 jahadi7 jahadi8 jahadi9