بستن

در یوتیوب ببینید: «آقای اشمیت کیه؟»

هفت‌برکه: نمایش «آقای اشمیت کیه؟»، کاری طنز از گروه نمایش دانشگاه آزاد اسلامی اوز به کارگردانی جعفر کمالی که زمستان ۹۸ به روی صحنه رفت، چندی پیش در شبکه اجتماعی یوتیوب (اینجا) منتشر شد. این نمایش ١٧ تا ٢٠ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در سالن سراجی گراش نیز به روی صحنه رفته بود.

«آقای اشمیت کیه؟» به نویسندگی سباستین تیری، داستان زن و مردی است به نام آقا و خانم قوچی. آنها در حال غذا خوردن هستند که ناگهان زنگ تلفن به صدا در می‌آید و پشت خط، کسی سراغ آقای اشمیت را می‌گیرد؛ اما این زن و شوهر آقای اشمیت را نمی‌شناسند و حتی خط تلفن آنها قطع است.

این نمایش با کارگردانی و بازیگری جعفر کمالی در اوز نیز اجرا شد و فیلم منتشرشده در یوتیوب نیز از همین اجراست. آناهیتا پیمانی، عبدالوهاب کریمی و ابوالقاسم نظامی، دیگر بازیگران این نمایش‌اند.

جعفر کمالی، کارگردان و بازیگر جوانی است که سال گذشته در سومین جشنواره نمایش کل گراش نیز با نمایش موفق «سخنرانی دلقک» حضور داشت (خبر در هفت‌برکه).

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از: منشی صحنه آیدا مختاری؛ مدیر صحنه و دستیار کارگردان سعید احمدی؛ صدا ابوالقاسم نظامی؛ نور ناصر رفیعی؛ عکاسان فرنگیس زمانی و شکیلا میر شکاری؛ تدارکات حسن نیامبارک و مقصوره فتوت؛ سرپرست پروانه پدرام.

برای تماشای این نمایش در یوتیوب، به این لینک بروید: https://youtu.be/EcQp_I2qIEE

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top