بستن

فرماندار پیشین گراش، رییس برق فارس شد

هفت‌برکه: حمیدرضا کریمی‌فرد که مدت ۱۷ ماه فرماندار گراش بود، به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای فارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر مهندس آرش کردی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در حکمی مهندس حمیدرضا کریمی‌فرد را به سمت مدیرعامل توزیع نیروی برق استان فارس منصوب کرد. 

حمیدرضا کریمی‌‌فرد کازرونی است و پیش از فرمانداری گراش در سال ۱۳۹۱، مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بوشهر را بر عهده داشت. 

کریمی‌فرد دومین فرماندار گراش بعد از خواست‌خدایی بود. او به مدت ۱۷ ماه از ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۲ نماینده دولت‌های احمدی‌نژاد و روحانی در شهرستان گراش بود و بعد از آن به پست تخصصی خود در صنعت برق بازگشت. 

انتصاب مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس در دولت جدید با چالش‌هایی روبه‌رو بود. به گزارش برق‌نیوز گزینه‌های مختلفی برای این سمت وجود داشت تا این که ۱۶ فروردین آرش کردی حکم انتصاب محمدعلی عزیزی را امضا کرد، اما پیش از برگزاری معارفه این حکم لغو شد تا در نهایت در پایان اردیبهشت نوبت به کریمی‌فرد برای دریافت حکم مدیرعاملی رسید. 

مهمترین چالش کریمی‌فرد در سمت مدیرعاملی برق فارس در پیش بودن پیک مصرف تابستانی و احتمال خاموشی‌های نوبتی است. 

گزارش تصویری ۱۷ ماه حضور کریمی‌فرد در گراش را در هفت‌برکه ببنید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. آره همین شخص بود که می‌گفت : ” من با شروع به ساخت کتابخانه مخالفم چون هیچ بودجه‌ای برای ساختش نداریم”.
    منم بهش گفتم: با تمام پی‌گیریهای چندین ساله‌ام تا بوده همین بوده و هیچ وقت دولت واسه ساخت کتابخانه توو گراش بودجه‌ای تخصیص نداده.اگه باز هم بخوام منتظر بودجه از سوی دولت و شما دولتمردها باشم گراش هیچوقت صاحب کتابخانه نمیشه و نخواهد شد. من با همیاری و همکاری شهردار فرهیخته جناب مهندس حسین قائدی از محل نیم‌درصد درآمد شهرداری، مختص کتابخانه، کلنگ کتابخانه را زدم و لودر آوردم و شروع کردم و فونداسیون آن کار کردم و از تمام مراحلش فیلم و عکس گرفتم و برای اتمام پروژه هم خیّر جناب عظیمی ورود کردند و در ادامه فکر کنم قسمتی هم از محل دودرصد نفت و گاز برای اتمام آن ، در نتیجه ساخت کتابخانه تقریبا تمام شد و فاز اول آن یعنی طبقه بالای آن که برای مخزن کتاب در نظر داشتیم علی‌الحساب زمان کرونا افتتاح شد و کتابخانه از ساختمان استیجاری دوباره به محل اصلیش منتقل شد.
    کوووووو چشمی که زیبایی ببیند و کوووو قدرشناس.
    فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره.
    ##
    من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top