بستن

سلام به فداغ در افسانه ۱۳+ دانلود

سیزدهمین شماره افسانه به تاخیر منتشر شد.

«بهار فداغ نزدیک است» تیتر اول سیزدهمین شماره افسانه گراش. کریمی‌فرد فرماندار گراش اظهارنظر در مورد ارتقا فداغ را موکول به نهایی شدن آن کرد اما گفت: «ما علاقه‌مند به ارتقا شهرستان در سطوح مختلف هستیم. ارتقا فداغ به بخش از مراجع قانونی در حال پیگیری است.»  روند مصوبات تقسیمات کشوری در فداغ و همچنین مروری بر برخی نام‌آشنایان فداغ از دیگر بخش‌های این خبر است.

در بخش گزارش فاطمه یوسفی موضوع محوطه تاریخی ماخرد را به طور کامل بررسی کرده است. در گزارش کوتاهی از ثبت سه اثر تاریخی دیگر در شهرستان گراش می‌خوانید.

پرونده این شماره به «پوشش» اختصاص دارد. انواع چادرهای زنان گراشی گزارشی از حبیبه بخشی است. مسعود غفوری نیز نگاهی ساختاری به پوشش در جامعه دارد. ابوالحسن محمودی به سراغ یکی از قدیمی‌ترین سلمانی‌های گراش رفته است.

در کتیبه زخم علی داوری‌فرد با یکی دیگر از جانبازان دفاع مقدس همکلام شده است. و حسن تقی‌زاده یک باری‌اگر … دیگر در این شماره دارد.

یک صفحه خبرهای ورزشی و در صفحه آخر گزارش هواشناسی و زیر پوست شهر و خبر انگلیسی این شماره را تکمیل می‌کند.

از شماره آینده افسانه به جز در فروشگاه‌های فرهنگی و سوپرمارکت‌ها، برای اولین بار در اینترنت نیز به فروش می‌رسد. شماره ۱۳ را می‌توانید از پایگاه جامع مطبوعات ایران- ایرن نیوز (+) یا مستقیما از سایت گریشنا(+) دانلود کنید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. لطفا برای زیر پوشش قرار گرفتن گراش و توابع آن تحت پوشش شبکه رایتل پیگیری شود. با این کار نیازی به adsl نیست و رشد و رونق شهرستان را در پی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top