بستن

حسین‌زاده به همراه وزیر نفت در ونزوئلا

هفت‌برکه: وزیر نفت در سفر رسمی به ونزوئلا با نیکولاس مادرو، رییس‌جمهور، و وزیر نفت ونزوئلا دیدار کرد.

به گزارش هفت‌برکه، حسین حسین‌زاده، دبیر، و فریدون حسوند، رییس کمیسیون انرژی، دو همراه اصلی وزیر نفت در سفر به ونزوئلا هستند. این هیات سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مقامات ونزوئلا دیدار کردند. 

در حالی که بعضی رسانه‌ها مانند العربیه این سفر را «اعلام نشده» خواندند، اما هیات ایرانی بعد از ونزوئلا به چند کشور دیگر آمریکای لاتین نیز سفر خواهد کرد. 

خبر این سفر در رسانه‌های داخلی منتشر نشده بود و بعد از دو پیام نیکولاس مادرو در توییتر، این دیدار در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی بازتاب پیدا کرد. 

مادرو در صفحه توییتر خود نوشت: «ونزوئلا همواره از حمایت کشورهای برادر برخوردار بوده است که جمهوری اسلامی ایران یکی از آنهاست. روی حمایت و تعهد ما برای ادامه پیشروی در مسیر منافع مشترک و مکمل مردم‌مان حساب کنید.»

حسین‌زاده نماینده‌ ۵ شهرستان جنوب استان فارس در مجلس شورای اسلامی در نوروز ۱۴۰۱ نیز به همراه وزیر نفت به کشور عراق سفر کرد و از کربلا پیامی برای مردم حوزه انتخابیه ارسال کرد. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. پس بی جهت شیشه پر نفت به مجلس نبرد و جانانه از وزیر نفت حمایت نکرد. یک کاسه ای زیر نیم کاسه بوده .داره برای بعد از نمایندگی جایگاهی برای خودش دست و پا می کنه

  2. حالا که صحبت سر فعالیتها و بزرگی نماینده‌مونه؛ آغای حسین‌زاده ! نماینده گراشی!
    آیا خودت می‌توانی مستقیما ورود کنی و حق مرا محترمانه از حلقوم مسوولین محیط کار من بکشی بیرون و بهم برگردانی؟! محیط کار من همانجایی است که بیست سال زحمت کشیدم و خون دل خوردم و با جان و دل کارهای طاقت‌فرسا کردم و آنرا عین گل و بلبل کردم و اکنون کارمندان جدیدی مثل خواهر گرامی شما در آن راحت نشسته‌اند و کارهای روتین روزمره و راحت انجام میدهند در حالیکه من مثل نیروهای سنگرسازان بی‌سنگر جبهه و تحت سختترین شرایط ، کارهای طاقت‌فرسا انجام دادم و ساخت ساختمان آنرا با خون دل خوردن و سنگ‌اندازی خیلیا ، شروع کردم و ساختمان دیگر را تحت بدترین شرایط آنروز برای قرارداد فی‌مابین خیّر و نهاد پیگیری کردم و افتتاح کردیم و به علت جو نامساعد که در آن امنیت جانی و روحی من به خطر افتاد از کارم استعفا دادم😭.یادم به این شکواییه افتاد که” پس وای بر حقخورها و کسانیکه فریاد علی و هل‌ من ناصر فرزندش حسین را شنیدند و اعتنایی نکردند.”

  3. سرکار خانم گراشی یا جناب آقای گراشی
    میشه بفرمایید عبارتی که نوشتید ” آغای حسین زاده ” غلط املایی و غیر عمدی هست یا به قصد واژه ” آغا ” رو در زبان نوشتاری برای خطاب قرار دادن یک مرد دارای زن و فرزند بکار بردید؟؟؟؟

  4. شهروند فکرت را اصلاح کن بعد نظر بده . تلفظ گراشی از قدیم و ندیم آغا می‌گویند و آقا نمی‌گویند ، و هیچگونه توهینی هم توش نیست.لطفا فکرتان را اصلاح کنید.من کاری به فکر و نظر شما ندارم . گراشیم و گراشی تلفظ کرده‌ام. مثل گراشیها به سیدها آغا می‌گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top